11 października 2016

Cienie Glam Shadows - idealne kolory na jesień :) || Piękna Jesienią #1


Kto w blogosferze nie kojarzy Hani i jej Glam Shopu? Ja mam jeszcze jednego z pierwszych glamboxów, które Hania wypuściła dobrych kilka lat temu :D Uwielbiam wspierać tego typu inicjatywy dlatego byłam super ciekawa cieni Glam Shadows. Zamówiłam kilka sztuk, całkiem przypadkiem w kolorach idealnych na jesień ;)



Cienie Glam Shadows mają rozmiar typowy dla cieni do paletek magnetycznych - taki jak cienie inglot, mac czy kobo. Kosztują 12 zł za sztukę i można je kupić przez sklep internetowy i na dużych targach kosmetycznych. W tej chwili dostępnych jest 20 kolorów, można je promocyjnie kupić w zestawie za 220 zł :)


Od razu mówię, że niestety mój aparat strasznie pozjadał kolory, więc najlepiej obejrzyjcie je sobie na stronie sklepu, albo u Greatdee, która zrobiła genialne swatche wszystkich kolorów!

Ja zdecydowałam się na pięć cieni. Od góry mamy kolory: 

Marsala - jedyny mat w mojej kolekcji - jest to przepiękny kolor, który lubię nakładać w załamaniu. On przede wszystkim daje przepiękny, jesienny look.

Pozostałe: elektryczna pomarańcza, wata cukrowa, złoty piasek i różowy szampan to cienie metaliczne, błyszczące, o genialnej pigmentacji i mięsistej konsystencji. 

Cienie świetnie się nakładają, fajnie blendują. Wybór kolorów jest świetny, a większość z nich jest nietypowa. 

Ostatnio w moich makijażach używam tak naprawdę tylko tych cieni, z ewentualnymi małymi dodatkami. Sprawdzają się genialnie. A jeszcze ta cena? Naprawdę żal nie spróbować :)

Znacie cienie Glam Shadows? A może inne produkty z Glam Shopu? :)

Post powstał w ramach akcji Piękna Jesienią. W tym tygodniu tematem jest makijaż :) Po szczegóły odsyłam do organizatorki (KLIK)




Podoba Ci się u mnie? Możesz polubić stronę bloga na facebooku, zaobserwować go na bloglovin, albo wejść na mój instagram! Zapraszam :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Witaj :)
Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz konstruktywny komentarz :)
Komentarze typu "fajny blog, wpadnij do mnie" będą usuwane.
Nie zostawiaj linku do Twojego bloga, jeśli nie jest to konieczne! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...