4 października 2016

Bądź piękna jesienią - blogowa akcja Karoliny z bloga Pasje Karoliny



Jesień to taki czas, który najchętniej by się przespało. Pogoda dobija, przesilenie sprawia, że chce nam się tylko leżeć plackiem, a dbanie o siebie schodzi na dalszy plan, bo przecież spod długich płaszczy i szali niewiele wystaje ;) Z pomocą w przełamaniu tego szarówowego marazmu przychodzi Karolina ze swoja blogową akcją



Przyznaję się bez bicia, że na bloga Karoliny wpadłam dopiero dzięki tej akcji, gdy napisała o niej Żaneta. Całość spodobała mi się tak bardzo, że na bloga na pewno będę regularnie zaglądać, a do akcji od razu postanowiłam dołączyć ;)

O co chodzi? Szczegóły przeczytacie tutaj, ale ogólnie mówiąc blogerki uczestniczące w akcji będą co tydzień (zaczynając od przyszłego tygodnia) publikować jeden jesienny post na zadany luźno temat. Dla mnie to super motywacja do pisania ale i do większego dbania o siebie. Mam nadzieję, że dzięki tej akcji poznam też wiele ciekawych blogów, na które wcześniej nie wpadałam ;) 

Także zaglądajcie, komentujcie, nie tylko u mnie ale i u innych uczestniczek akcji - myślę, że będzie ciekawie :)


Podoba Ci się u mnie? Możesz polubić stronę bloga na facebooku, zaobserwować go na bloglovin, albo wejść na mój instagram! Zapraszam :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Witaj :)
Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz konstruktywny komentarz :)
Komentarze typu "fajny blog, wpadnij do mnie" będą usuwane.
Nie zostawiaj linku do Twojego bloga, jeśli nie jest to konieczne! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...