2 grudnia 2015

6 kreatywnych pomysłów na choinkę || Coraz bliżej święta #1

 

W moim domu - za równo rodzinnym jak i aktualnym - zakazano choinki. No tragedia. Jak to tak święta bez choinki? Zaczęłam od kupienia wosku, który przynajmniej choinką pachnie - nie będziemy się tak bawić, że w domu nie będzie pachniało drzewkiem. Potem powiesiłam lampki na oknie. Ale dalej czuję niedosyt. Z tej okazji wyszukałam kilka kreatywnych pomysłów na choinkę w domu, bez mordowania drzewka.

1|2|3

Numer jeden jest chyba mój ulubiony - minimalistyczny i bardzo prosty w zrobieniu. Do dwójki możemy z powodzeniem użyć wieńców z prawdziwych gałązek, ale czy to wtedy nadal święta bez drzewka? Trójka to kreatywne wykorzystanie ładnej drabiny.

4|5|6 

Czwórka to opcja chyba najbardziej pojechana, ale kartony prawdopodobnie trzeba było zacząć zbierać w okolicach Wielkanocy ;) Piątka wygląda mega efektownie i gdyby nie to, że jestem leniem i mi się nie chce, to na pewno bym taką zrobiła. A szóstka podoba mi się z tego względu, że taką tablicę można wykorzystać w każdym sezonie przypinając do niej różne dekoracje :)

A jak jest u Was z choinkami? Macie czy odpuszczacie? Najbardziej jestem ciekawa odpowiedzi właścicieli kotów, bo u mnie kot na choince jest od lat argumentem przeciw :D




Podoba Ci się u mnie? Możesz polubić stronę bloga na facebooku, zaobserwować go na bloglovin, albo wejść na mój instagram! Zapraszam :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Witaj :)
Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz konstruktywny komentarz :)
Komentarze typu "fajny blog, wpadnij do mnie" będą usuwane.
Nie zostawiaj linku do Twojego bloga, jeśli nie jest to konieczne! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...