28 listopada 2015

Yankee Candle Season of Peace || Zapach Tygodnia #6


Jak widzicie u mnie już bombki i światełka, ale nadal na jesiennej macie ;) Wchodzimy powoli w sezon zimowy i zapach z takiej serii chciałabym dziś omówić :) Season of peace to zapach z serii okolicznościowej. Zwykle zapachy świąteczne kojarzą nam się z cynamonem, słodyczami, ewentualnie choinką. Tutaj mamy coś dla fanów świeżych, delikatnych zapachów. Jest bardzo subtelny, ale też bardzo ładny. Nuty zapachowe to ponoć bergamotka, mięta pieprzowa, paczula oraz drzewo cedrowe. Ja nie umiem tak rozpoznawać nut, ale na pewno jest to wosk męski. Nie pachnie przy tym jak chamska woda kolońska, co niektórym z nich się zdarza. 


Jeżeli szukacie czegoś wpisującego się w zimowy klimat, ale nie walącego jeszcze po twarzy Gwiazdką, to na pewno mogę Wam polecić Season of Peace. Standardowo kupicie go na Goodies :)


Podoba Ci się u mnie? Możesz polubić stronę bloga na facebooku, zaobserwować go na bloglovin, albo wejść na mój instagram! Zapraszam :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Witaj :)
Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz konstruktywny komentarz :)
Komentarze typu "fajny blog, wpadnij do mnie" będą usuwane.
Nie zostawiaj linku do Twojego bloga, jeśli nie jest to konieczne! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...