9 grudnia 2015

W moim mieście nie ma co robić.

Inspiracją do tego posta był wyjazd do Lublina, gdzie mój mężczyzna cały czas się zachwycał ile to wydarzeń kulturalnych się tam odbywa. A ja przez cały czas próbowałam mu wytłumaczyć, że nie twierdzę, że nie, ale u nas (w Warszawie w końcu!) tych wydarzeń jest więcej, tylko on się nimi nie interesuje. Dlatego żebyście Wy nie marudzili, że nie ma co robić, chcę Wam pokazać gdzie szukać info o wydarzeniach w swoim mieście ;)



1. Strony domów kultury

Na każdej z takich stron znajdziecie repertuar na dany miesiąc, ofertę zajęć itp. Jeżeli mieszkacie w dużym mieście, to warto śledzić ofertę kilku takich miejsc - przejazd z jednej dzielnicy do drugiej to nie problem, a ciekawe wydarzenie może odbywać się kilka km obok :)

2. Facebook

Ja wiem, że nie wszyscy lubią media społecznościowe, ale to jest kopalnia informacji o wydarzeniach! Po pierwsze - można polubić fanpage wszystkich tych domów kultury, o których wspominałam. Dalej - strony teatrów, klubów, czasem nawet samych dzielnic. Warto też przeglądać wydarzenia, na które zapisują się nasi znajomi - oni często odkopują perełki, o których nie mieliśmy pojęcia :) 

3. Aplikacja Going.

Moje odkrycie tych wakacji. Do ściągnięcia: iOS || Android . W tej aplikacji możecie zobaczyć wszystko, co danego dnia dzieje się w Waszym mieście. Używa się jej wygodnie, od razu dostajemy dane co do adresu, kosztu wstępu i link do wydarzenia na facebooku. 

4. Strona Co jest grane

Ja ją niezbyt lubię, uważam, że jest nieintuicyjna, ale zawsze to jakieś źródło wiedzy :)

5. Strony muzeów i galerii

Warto przeglądać np. po to, żeby dowiadywać się o wernisażach lub dniach darmowego wstępu.

6. Lokalne strony internetowe

Ja śledzę głównie WawaLove, ale większość miast ma swój odpowiednik takiego portalu. Tam też często pojawiają się informacje o darmowych wydarzeniach w  mieście. 

Domyślam się, że prochu nie odkryłam, ale może chociaż trochę zainspirowałam Was do poszukiwań :) Oczywiście osoby w dużych miastach będą miały łatwiej, ale jeżeli mieszkacie w małym mieście, to tam też na pewno się coś dzieje, a takie małe inicjatywy tym bardziej warto wspierać, aby było ich w przyszłości więcej :)

Jestem ciekawa czy korzystacie z oferty kulturalno-rozrywkowej w swoim mieście? Skąd dowiadujecie się o wydarzeniach? 





Podoba Ci się u mnie? Możesz polubić stronę bloga na facebooku, zaobserwować go na bloglovin, albo wejść na mój instagram! Zapraszam :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Witaj :)
Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz konstruktywny komentarz :)
Komentarze typu "fajny blog, wpadnij do mnie" będą usuwane.
Nie zostawiaj linku do Twojego bloga, jeśli nie jest to konieczne! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...