26 grudnia 2015

Christmas - Kringle Candle Wax || Zapach Tygodnia #10


Witajcie w drugi dzień świąt! Mam nadzieję, że wszyscy odpoczywacie w miłej, rodzinnej atmosferze, a brzuszki Wam nie popękały z przejedzenia ;) Na dzisiaj przygotowałam post o najbardziej świątecznym zapachu, jaki tylko można wybrać - wosku Christmas od Kringle Candle :) 

Jak zamknąć 100% świąt w małym plastikowym pudełeczku? Skondensować w nim choinkę. Dzisiaj nie będę się rozwodzić nad nutami, bo tutaj czuć tylko jedno - zapach świeżych gałązek. Dokładnie tak, jak pachnie gdy do domu wstawimy świeże drzewko. Bardzo lubię ten zapach - bez niego dla mnie świąt nie ma. 

Także jeżeli chcecie sobie przedłużyć ten świąteczny okres, to polecam ten wosk. Dla mnie jest perfekcyjny. A kupicie go jak zawsze na goodies :)


Podoba Ci się u mnie? Możesz polubić stronę bloga na facebooku, zaobserwować go na bloglovin, albo wejść na mój instagram! Zapraszam :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Witaj :)
Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz konstruktywny komentarz :)
Komentarze typu "fajny blog, wpadnij do mnie" będą usuwane.
Nie zostawiaj linku do Twojego bloga, jeśli nie jest to konieczne! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...