5 grudnia 2015

Angel's Wings || Zapach Tygodnia #7


Dzisiaj chcę Wam powiedzieć o kolejnym zimowo-świątecznym zapachu, który absolutnie mnie oczarował już w zeszłym sezonie, kiedy pojawił się na rynku. Zapach Angel's Wings ma łączyć w sobie nuty waty cukrowej, płatków kwiatów i kremowej wanilii. 

Wąchając go na pewno nie wpadłabym na płatki kwiatów, ale na pewno jest to słodki, waniliowy zapach - nie tak spożywczy jak na przykład Vanilla Cupcake. Bardziej otulający, ciepły. a przy tym trochę świeży. Jak większość białych zapachów yankee jest on dość delikatny, subtelny. 

Moim zdaniem jest to absolutny must have dla miłośniczki wosków. Koniecznie powąchajcie przy pierwszej możliwości - a w internecie kupicie go na Goodies :)



Podoba Ci się u mnie? Możesz polubić stronę bloga na facebooku, zaobserwować go na bloglovin, albo wejść na mój instagram! Zapraszam :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Witaj :)
Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz konstruktywny komentarz :)
Komentarze typu "fajny blog, wpadnij do mnie" będą usuwane.
Nie zostawiaj linku do Twojego bloga, jeśli nie jest to konieczne! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...