18 grudnia 2015

5 Świątecznych dekoracji DIY || Coraz bliżej święta #3

Święta już naprawdę blisko! Nawet nie wiecie jak się cieszę na ten okres i na trzytygodniową przerwę w studenckich obowiązkach ;) Macie już udekorowany dom na święta? Jeśli nie, albo jeśli chcielibyście dodać jakiś własnoręcznie zrobiony akcent, to zapraszam po dawkę inspiracji :) 


1. Ramka z bombkami - mega mi się podoba ten patent, popularna jest też wersja z małymi dzwoneczkami :) W dodatku jeżeli dobrze to zrobimy, to tę samą ramkę można wielokrotnie używać - co sezon z innym wypełnieniem :)

2. Dekoracje z literek od scrabble - bardzo fajna opcja. Nie trzeba się ograniczać do świątecznych haseł - fajnie byłoby też napisać imiona domowników :)

3. Girlanda - tutaj jest z worka jutowego, fajnie też wychodzi z papieru prezentowego - spodziewajcie się w przyszłym tygodniu posta, w którym pokażę jak wyszła nasza :)


4. Wieniec z bombek - Pomysł wydaje się mega prosty i efektowny. Ja chciałabym tylko zwrócić uwagę na to, żeby zabezpieczyć dużą ilość bombek do tego projektu ;)

5. Łańcuch z suszonych cytrusów - choinka w mojej szkole zawsze była obwieszona takimi dekoracjami :) Myślę że to fajny, tani i ładnie pachnący pomysł na dekoracje :)


Spodobały Wam się te pomysły? Jakie dekoracje macie u siebie? 


Podoba Ci się u mnie? Możesz polubić stronę bloga na facebooku, zaobserwować go na bloglovin, albo wejść na mój instagram! Zapraszam :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Witaj :)
Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz konstruktywny komentarz :)
Komentarze typu "fajny blog, wpadnij do mnie" będą usuwane.
Nie zostawiaj linku do Twojego bloga, jeśli nie jest to konieczne! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...