22 grudnia 2015

Nasze świąteczne dekoracje :) || Coraz bliżej święta #5

Obiecałam, że jeszcze przed świętami pokaże Wam jak udekorowaliśmy nasze mieszkanie :) Zdjęcia nie są perfekcyjne - trudno złapać odpowiednie światło w małym mieszkaniu, nie mówiąc o zrobienie zdjęcia lampkom :D Mam nadzieję, że mimo to Wam się spodoba i może podłapiecie jeszcze jakieś ostatnie inspiracje :)


Zaczniemy od stołu :) Podkładka jest z Home&You, kosztowała około 10 zł. Tam też kupowałam podkładkę na jesień i mam nadzieję, że wiosną też mnie poratują ;)


Do wazonu z Ikei wrzuciliśmy bombki, przeźroczysty łańcuch i światełka na baterie. Prezentuje się to naprawdę fajnie, a wykonanie było mega proste i niedrogie.


Cukierki Candy Cane znalazłam w Auchanie. Fajnie wyglądają wstawione w słoiczek po jogurcie z Biedronki :)


Gwiazda Betlejemska z Biedronki - jakieś 8-9 zł. Nie martwcie się - już dostała większą osłonkę :)


Gwiazda jest z Ikei - taka kosztuje 29,99. Jest normalnie na kablu z wtyczką i włącznikiem - bardzo wygodna sprawa :)


Śnieżynki na baterie kupiłam w Auchanie - ogólnie jest tam bardzo dobry wybór światełek - zewnętrznych, wewnętrznych i takich na baterie, w dobrych cenach :)


Girlandę zrobiliśmy sami z papieru prezentowego z Ikei - polecam taką wspólną zabawę, satysfakcja z wykonanej ozdoby jest naprawdę duża :)


Wieniec z posta o świątecznym DIY udał się średnio - no cóż, tak to często bywa z projektami znalezionymi na Pintereście :P


Wszystkie elementy razem wyglądają mniej więcej tak :) Brakuje mi choinki, ale trochę świątecznego klimatu mimo wszystko udało się wprowadzić :) 

Jak Wam się podoba? Jakie dekoracje macie u siebie? Robicie coś sami?

Podoba Ci się u mnie? Możesz polubić stronę bloga na facebooku, zaobserwować go na bloglovin, albo wejść na mój instagram! Zapraszam :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Witaj :)
Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz konstruktywny komentarz :)
Komentarze typu "fajny blog, wpadnij do mnie" będą usuwane.
Nie zostawiaj linku do Twojego bloga, jeśli nie jest to konieczne! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...