6 grudnia 2015

Świąteczna Wishlista || Coraz bliżej święta #2

Witajcie w Mikołajki! 
Myślę, że idealnym mikołajkowym tematem będzie lista marzeń prezentowych na święta. Bardzo lubię tworzyć takie wpisy - to tak, jakby pisać list do Świętego Mikołaja :) A chyba jeszcze bardziej lubię czytać je u innych i podglądać, co chciałybyście kupić ;) Na mojej świątecznej liście w tym roku znalazły się...

1. Książki - makijażowa Red Lipstick Monster i reportaż Springera. Chyba nie powinnam ich tu wrzucać, bo książek mam zdecydowanie za dużo w proporcji do czasu na czytanie, ale te chcę!

2. Pędzle Glam Brush - do tej pory się ich nie dorobiłam, a sporo moich pędzli do makijażu już się mocno sfatygowało

3. Dłuuuuga bluza z Pan Tu Nie Stał - bo nienawidzę jak mi wiatr hula po nerkach

4. Perfumy - Flower by Kenzo lub DKNY Golden Delicious - nie mam żadnych "prawdziwych" perfum, a to chyba już ten wiek, że można by mieć :P

5. Lilou - tym razem może pierścionek, a nie bransoletkę, aczkolwiek skrzydełko dalej bardzo mi się podoba :)

To tyle, z moich Gwiazdkowych życzeń, mam nadzieję, że byłam na tyle grzeczna, żeby chociaż na jeden z nich się załapać :)


Podoba Ci się u mnie? Możesz polubić stronę bloga na facebooku, zaobserwować go na bloglovin, albo wejść na mój instagram! Zapraszam :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Witaj :)
Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz konstruktywny komentarz :)
Komentarze typu "fajny blog, wpadnij do mnie" będą usuwane.
Nie zostawiaj linku do Twojego bloga, jeśli nie jest to konieczne! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...