27 grudnia 2015

Co dostałam na święta? || Christmas haul 2015

Cześć! Jak Wam minęły święta? Mam nadzieje, że wszyscy wypoczęliście :) Dla mnie te kilka dni było bardzo miłe, a relaks przyda się przed małym przeprowadzkowo-naukowym zapierdzielem, który mnie czeka w najbliższych dniach :)


Dzisiaj chciałabym pokazać Wam, co dostałam w prezencie od Świętego Mikołaja ;) Jakiś czas temu pokazałam listę i myślę, że fajnie będzie teraz pokazać czy Mikołaj uznał, że byłam grzeczna w tym roku. Oczywiście nie chodzi o przechwalanie się! Sama uwielbiam takie posty i filmy na youtubue (obejrzałam dzisiaj wszystkie z moich subskrypcji :P) i dlatego też chcę się do nich dołączyć :)


W poście z wishlistą pisałam, że mam zdecydowanie za dużo książek i nie powinnam o nie prosić. Ale Mikołaj chyba uznał, że jeszcze kilka mi nie zaszkodzi :) Dostałam poradnik Red Lipstick Monster i reportaż Springera, tak jak chciałam, a do tego dwie powieści i jedną książkę urbanistyczną. Czy któraś z Was czytała pierwszą część tej "pod gwiazdami rio"? Bo zastanawiam się czy mogę spokojnie ją pominąć czy jednak przeczytać obie :) 


Druga część już typowo urodowa: dostałam przepięknie pachnące perfumy Flower by Kenzo - odkąd je dostałam nie mogę przestać się wąchać, coś cudownego! A z makijażowych rzeczy wpadła w moje ręce paletka Zoevy Rose Golden. Ma przepiękne odcienie idealnie pasujące do mojej niebieskiej tęczówki. Z cieniami cudnie się pracuje i mają bardzo dobrą trwałość. Chyba wkrótce napiszę Wam o niej więcej :) 

Dziękuję Święty Mikołaju za te wszystkie piękne rzeczy!

Największym prezentem jest jednak to, że mogłam te święta spędzić z tymi, których kocham :) Taki czas był mi naprawdę bardzo potrzebny :) 

A Wy byliście grzeczni w tym roku?



Podoba Ci się u mnie? Możesz polubić stronę bloga na facebooku, zaobserwować go na bloglovin, albo wejść na mój instagram! Zapraszam :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Witaj :)
Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz konstruktywny komentarz :)
Komentarze typu "fajny blog, wpadnij do mnie" będą usuwane.
Nie zostawiaj linku do Twojego bloga, jeśli nie jest to konieczne! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...