15 listopada 2015

Yankee Candle Wild Fig || Zapach Tygodnia #4

Pora na kolejny zapach, tym razem wracamy do Yankee. Figi to smak sezonu, a jak sprawdza się ten zapach?



Zapach ten wyczaiłam jeszcze na wakacjach we Włoszech. Obwąchałam całą szafkę Yankee czekając na mamę :P Spodobał mi się od razu. Słodki, ale nie duszący, i taki... nietypowy. Tak więc przy ostatnich zakupach nie wahałam się i zamówiłam. 


Niestety, zapach po odpaleniu już mnie tak nie zachwycił. Pachnie słodko, trochę figowo, ale potem ten zapach się jakoś rozmywa. Myślę, że wynika to też z mojego przesytu woskami tej firmy - jakoś ostatnio wszystkie pachną mi tak samo :P Fanom figi i słodkich zapachów powinno się to mimo wszystko spodobać :) Wosk jak zwykle kupicie na goodies.pl :)

Zapach tygodnia #1
Zapach tygodnia #2
Zapach tygodnia #3


Podoba Ci się u mnie? Możesz polubić stronę bloga na facebooku, zaobserwować go na bloglovin, albo wejść na mój instagram! Zapraszam :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Witaj :)
Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz konstruktywny komentarz :)
Komentarze typu "fajny blog, wpadnij do mnie" będą usuwane.
Nie zostawiaj linku do Twojego bloga, jeśli nie jest to konieczne! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...