22 listopada 2015

Poroża, kubki i pocztówki | Polski Design #1




W ten weekend w Warszawie odbyły się po raz kolejny Targi Rzeczy Ładnych. Byłam na nich po raz drugi - bardzo lubię oglądać ładne rzeczy :D Pomyślałam, że Wy też powinnyście część z nich obejrzeć i chcę Wam pokazać trzy marki, które zrobiły na mnie wrażenie. Jeśli Wam się spodoba, tego typu posty będą się pojawiały częściej ;)

#1. Love Poland Design 



Jeżeli szukacie nietuzinkowych, ładnych i nie wiejących tandetą pamiątek z Polski, to idealnie trafiliście. W ofercie sklepu znajdziecie pocztówki (genialne), plakaty, zakładki, przypinki, lusterka, kubki, koszulki, otwieracze i na pewno więcej, ale całego jeszcze nie przekopałam. Są motywy ogólnopolskie i dotyczące poszczególnych miast. Ja jestem zachwycona i sama kupiłam kilka pocztówek do mojej kolekcji :) Także jeśli nie wiecie co kupić cioci z zagranicy, albo gdzie znaleźć niebanalne pocztówki świątecznie, to zajrzyjcie na stronę Love Poland Design :)



Ta marka zwracała na siebie uwagę już z daleka. Myślę, że nikt już nie wiesza sobie trofeów z polowań na ścianach, ale to jak do tego podeszli autorzy tych rzeźb mega mi się spodobało. Różne zwierzęta, wykonane z papieru, ozdobione mniej lub bardziej, na pewno "zrobią" ciekawe wnętrze.


O ceramice Kalvy było już w blogosferze głośno - kubek "to będzie dobry dzień" i "uśmiechnij się" latał po internecie dość długo. Ale nie wiem czy znacie resztę oferty tego sklepu: to nie tylko napisy, ale również prześliczne grafiki ze zwierzakami. I nie tylko kubki - znajdziemy tu kieliszki na jajka, mleczarki, bulionówki i inne przydatne naczynia. Na żywo prezentują się jeszcze lepiej niż na zdjęciach. To, że nic nie kupiłam, jest wynikiem tylko i wyłącznie tego, że nie wiedziałam, za którą rzecz się łapać ;)


Takie targi to świetny pomysł na wyszukanie świątecznych prezentów, ale jeżeli w Waszej okolicy nie ma takich eventów, to gwiazdkowe prezenty warto kupić przez strony designerów w sieci. A jeśli nie na prezent, to dla siebie ;)

Powiedzcie mi, lubicie tego typu sklepy? Chcecie, abym wyszukała więcej perełek? 

A jak z prezentami? Lubicie wyszukiwać je po targach i małych sklepikach czy wolicie załatwić wszystko naraz w galerii? Piszcie :)













Podoba Ci się u mnie? Możesz polubić stronę bloga na facebooku, zaobserwować go na bloglovin, albo wejść na mój instagram! Zapraszam :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Witaj :)
Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz konstruktywny komentarz :)
Komentarze typu "fajny blog, wpadnij do mnie" będą usuwane.
Nie zostawiaj linku do Twojego bloga, jeśli nie jest to konieczne! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...