2 listopada 2015

Kringle Candle Mango || Zapach Tygodnia #2


Publikacja kolejnego zapachu tygodnia trochę się przesunęła, ale już nadchodzę z kolejnym, i to nie byle jakim woskiem.
Zdjęcie soczystego mango po lewej stronie pochodzi z bloga www.a-night-in-wonderland.tumblr.com :)

Z woskami (i świecami) Kringle nie miałam nigdy do czynienia, jakoś zawsze mi się wydawało, że to yankee jest firmą, w którą warto inwestować. Aż pewnego dnia chodząc z moim chłopakiem po Arkadii wpadliśmy do sklepu z różnymi pierdołami do domu (za Chiny nie pamiętam jak się nazywał) gdzie stała caaaała półka z produktami Kringle. Tak się zachwyciliśmy zapachami, że po powrocie do domu od razu zamówiłam pierwsze woski tej firmy. 



Na początek wzięliśmy dwa zapachy, dzisiaj opowiem o pierwszym z nich, czyli o zapachu mango. Jest to czysty zapach soczystego owocu. Bez żadnych udziwnień, żadnych nut w tle. Mango. Koniec. Jak letnie smoothie. Nie potrafię powiedzieć nic więcej, ale też nie ma czego! Pachnie dokładnie tak, jak powinien.

Warto wspomnieć jeszcze o rzeczach czysto technicznych. Zapach pachnie dość długo i ładnie się rozchodzi w powietrzu, ale zauważyliśmy, że przy drugim rozpaleniu praktycznie go już nie czuć, mimo tego, że nie był palony 8h. W przeciwieństwie do zafoliowanego yankee, kringle jest zapakowany w plastikowe pudełeczko. Z jednej strony jest to niewygodne, bo wosk trzeba wyciągać i odkrajać nożem, ale za to nie trzeba bawić się w pakowanie wosków w torebki strunowe. Wosk na goodies.pl kosztuje 12 zł, czyli o 5 zł więcej niż woski yankee, ale za to ma 40 g, przy 22 g wosku u drugiego producenta.

Ja jestem póki co zachwycona tymi produktami i na pewno dokupię więcej zapachów – yankee mam chwilowo mały przesyt. Wosk kringle candle mango możecie kupić TUTAJ :) 


Podoba Ci się u mnie? Możesz polubić stronę bloga na facebooku, zaobserwować go na bloglovin, albo wejść na mój instagram! Zapraszam :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Witaj :)
Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz konstruktywny komentarz :)
Komentarze typu "fajny blog, wpadnij do mnie" będą usuwane.
Nie zostawiaj linku do Twojego bloga, jeśli nie jest to konieczne! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...