7 listopada 2015

Vanilla Cone Kringle Candle || Zapach Tygodnia #3



Wiem, że poprzedni zapach był całkiem niedawno, ale chcę, żeby one się jednak pojawiały co sobotę ;) 

Dziś chcę opisać drugi zapach z mojej ogromnej (dwuwoskowej :P) kolekcji zapachów Kringle. Nim również zakochaliśmy się podczas zakupów w Arkadii. Musiał być nasz, nie było innej opcji :D

Wyobraźcie sobie swoje ulubione lody waniliowe. Te najulubieńsze. Mhm. A teraz, że zamówiliście je w słodkim wafelku. Oooo tak. Tak właśnie pachnie ten wosk. (BTW - ten wielki rożek, to mała porcja lodów we Włoszech, w Porto Recanati. Moje migawki z tamtego wyjazdu możecie obejrzeć w podlinkowanym poście :) )

Zapach jest słodki, bardzo spożywczy. Przy tym jest tak naturalny i tak wierny rzeczywistości, że po kilku sekundach od odpalenia ślinka cieknie po brodzie. Moim zdaniem jest to must have dla wszystkich miłośniczek słodyczowych zapachów :)



W poprzedniej recenzji nie wspomniałam o tym, że woski Kringle są dużo tłustsze niż yankee i wszystkie są białe. Dzięki temu dużo mniej się kruszą i generalnie mniej syfią ;) Wosk za całe 12 zł możecie dostać na goodies.pl ;)

Zapach tygodnia #1
Zapach tygodnia #2

Podoba Ci się u mnie? Możesz polubić stronę bloga na facebooku, zaobserwować go na bloglovin, albo wejść na mój instagram! Zapraszam :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Witaj :)
Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz konstruktywny komentarz :)
Komentarze typu "fajny blog, wpadnij do mnie" będą usuwane.
Nie zostawiaj linku do Twojego bloga, jeśli nie jest to konieczne! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...