21 sierpnia 2016

Wyniki konkursu!


UWAGA UWAGA!

Wczoraj zakończyło się zbieranie zgłoszeń do mojego konkursu, a już dzisiaj udało nam się wybrać zwyciężczynię :) Nie było łatwo, bo wszystkie odpowiedzi były trafne i ciekawe, ale ostatecznie udało nam się wybrać :)

Nagrodę otrzymuje:

violetta 94

Już piszę do Ciebie maila :) 

Pozostałym bardzo dziękuję za udział i zachęcam do dalszego odwiedzania bloga! :) 

Buziaki! 



Podoba Ci się u mnie? Możesz polubić stronę bloga na facebooku, zaobserwować go na bloglovin, albo wejść na mój instagram! Zapraszam :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Witaj :)
Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz konstruktywny komentarz :)
Komentarze typu "fajny blog, wpadnij do mnie" będą usuwane.
Nie zostawiaj linku do Twojego bloga, jeśli nie jest to konieczne! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...