29 sierpnia 2016

Krem idealny - Bioderma Hydrabio Perfecteur SPF 30


Nie jest łatwo dobrać sobie idealny krem nawilżający. Oferta przytłacza a na półkach znajdziemy mnóstwo bubli upchanych silikonami i innymi paskudztwami robiącymi bubę na twarzy. Pielęgnacja twarzy nie jest rzeczą łatwą, dlatego dobry krem, to podstawa. Chcecie poczytać o moim idealnym kremie?




Krem Bioderma Hydrabio Perfecteur trafił do mnie w jednym z pudełek beGlossy. Pierwsze w oczy rzuca się opakowanie - moje ulubione ostatnio, czyli tubka z pompką. Naprawdę, wszystkie kremy mogłyby być tak pakowane. Jest to lekkie, praktyczne i higieniczne. 

Krem zawiera SPF 30 - to super opcja, aby dołączyć taką ochronę do swojej codziennej pielęgnacji twarzy. Jest to dość wysoki filtr, a krem nie bieli. Lekko różowa emulsja świetnie rozprowadza się na twarzy i ładnie się wchłania. Praktycznie nie pachnie. Ja zwykle dodaję do niego jeszcze kropelkę oleju z pestek malin i żelu hialuronowego - dla dodatkowej pielęgnacji :)


Krem Bioderma Hydrabio Perfecteur zachowuje się bezbłędnie. Szybko się wchłania, nie tłuści cery, nie roluje się. Nadaje się świetnie pod makijaż. Nawilża bardzo, bardzo dobrze. Dla mnie ten krem to ideał.


Co prawda mam w kolejce jeszcze kilka kremów do przetestowania, ale może chcecie mi polecić jakiś nawilżający specyfik? Chętnie poczytam Wasze opinie :)


Podoba Ci się u mnie? Możesz polubić stronę bloga na facebooku, zaobserwować go na bloglovin, albo wejść na mój instagram! Zapraszam :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Witaj :)
Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz konstruktywny komentarz :)
Komentarze typu "fajny blog, wpadnij do mnie" będą usuwane.
Nie zostawiaj linku do Twojego bloga, jeśli nie jest to konieczne! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...