15 sierpnia 2016

Różowe ombre gąbeczkami z Tigera


Zdobienie typu ombre (czy też gradient, kiedyś była jakaś aferka a propos tego nazewnictwa :D ) zna chyba każdy. To delikatne przejście między kolorami wygląda nietuzinkowo i bardzo dziewczęco. Zdobienie samo w sobie jest łatwe, jeśli zna się technikę :)







Postawiłam na połączenie ciepłego koralu z ciemnym różem. Takie letnie, zachodzące słońce. Swoją drogą jak człowiek się dowie, że czerwony zachód słońca to kwestia zanieczyszczeń w powietrzu, robi się nieco mniej romantycznie :D


Użyłam lakierów Sally Hansen i Rimmel. Generalnie ombre można zrobić dowolnymi lakierami, ale dobrze napigmentowanymi jak zawsze pracuje się lepiej :) 


Po pomalowaniu paznokci kolorem bazowym - może to być biały, lub po prostu jeden z kolorów wybranych do zdobienia - należy zrobić gąbkowe przejście. Moim zdaniem najlepiej nałożyć oba kolory na gąbkę, tak, żeby na siebie nachodziły. Żeby efekt nie był za mocny, dobrze jest odcisnąć nadmiar lakieru na kartce. 

Jakiej gąbki użyć? Dowolnej. Może być do makijażu, do zmywania, do mycia. Patrzcie tylko na jej fakturę, bo taką będziecie mieć na paznokciach :) I uważajcie na obłażące gąbki - to nic przyjemnego mieć wiórki gąbkowe na lakierze. 

Ja ostatnio na zakupach w Tigerze kupiłam na kilka złotych gąbeczki specjalnie przeznaczone do manicure. Gąbeczki są w specjalnej obsadce, przypominającej tą do stempelków. Używa się tego superwygodnie, tylko nie podjęłam się mycia tej gąbki, więc ilość dodana do zestawu będzie musiała mi wystarczyć. Takich zdobień nie robię jednak superczęsto, więc myślę, że długo nie będę musiała kupować nowego :)


A czy Wy robicie takie zdobienia? Czego do nich używacie? I co najbardziej lubicie kupować w Tigerze, jeśli znacie ten sklep? :) 



Podoba Ci się u mnie? Możesz polubić stronę bloga na facebooku, zaobserwować go na bloglovin, albo wejść na mój instagram! Zapraszam :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Witaj :)
Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz konstruktywny komentarz :)
Komentarze typu "fajny blog, wpadnij do mnie" będą usuwane.
Nie zostawiaj linku do Twojego bloga, jeśli nie jest to konieczne! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...