20 sierpnia 2016

Jak zorganizować wieczór panieński? 10 kroków do idealnej imprezy :)

aquatica | przystań aquatica | atrakcje na wieczór panieński | jak zorganizować wieczór panieński

W dniu publikacji tego posta moja starsza siostra bierze ślub :) Wrażeniami z samej uroczystości podzielę się z Wami w poniedziałkowym Tygodniu z Niką. Jak już pewnie wiecie z różnych wcześniejszych wzmianek, przypadł mi zaszczyt świadkowania i co się z tym wiąże, zorganizowania wieczoru panieńskiego. Sama miałam mały mindfuck jak się za to zabierałam, dlatego dziś chcę Wam powiedzieć, jak się mniej więcej za to zabrać :)


1 . Spytaj Pannę Młodą czego oczekuje

Część dziewczyn może powiedzieć, że chcę totalną niespodziankę, ale część może Wam naprawdę pomóc. Moja siostra od razu powiedziała, że chce jakąś atrakcję, potem bifor w mieszkaniu i dopiero pójść potańczyć. Sama wybrała też motyw - róż i jednorożce :D Takie informacje naprawdę pomagają w dalszych wyborach.

2. Ustal listę gości 


To też powinna Ci zapewnić Panna Młoda, ale później musisz wszystkich spytać czy mogą przyjść i ustalić ostateczną liczbę osób. Bez tego nie będziesz wiedziała jaką atrakcję wybrać, ile gadżetów kupić i jak szacować budżet.

3. Zrób wydarzenie/grupę na Facebooku


To oczywiście sprawdzi się tylko jeśli wszystkie zaproszone są obecne na tej platformie, ale znacznie ułatwi to komunikację.

4. Wybierz główną atrakcję


Nie jest to punkt konieczny, ale bardzo fajny. Przed właściwą imprezą miło jest zrobić coś razem. Można zorganizować lekcję tańca, sesję w studio, warsztaty z wizażystka lub kulinarne. Ja postawiłam na rejs łódką po Wiśle i było naprawdę super. Piłyśmy wino i gadałyśmy przez godzinę w miłych okolicznościach przyrody. Jeżeli chcecie robić coś bardziej sportowego, to weźcie pod uwagę to, że po czymś takim trzeba się będzie przebrać i ogólnie ogarnąć ;) 

5. Wybierz prezent


Tutaj to już wszystko zależy od Panny Młodej - bezpiecznym prezentem zawsze jest biżuteria, ale może wpadniecie na coś ciekawszego. Waszą decyzją jest też to, czy kupujecie wspólny prezent czy każdy z gości przynosi coś od siebie. Mojej siostrze kupiłyśmy wspólnie naszyjnik z życzeniem z Minti Dot i była bardzo zadowolona :) 

|red rubin | prezent na wieczór panieński


6. Wybierz gadżety


Nie mówię tutaj o słomkach-peniskach, chociaż jeśli macie ochotę  to czemu nie :D Myślę bardziej o akcesoriach wskazujących na to, że jesteście w grupie - szarfy, znaczki, wianki, opaski oraz o dekoracjach. My postanowiłyśmy na pompony z tiulu, które zrobiłyśmy z moją przyjaciółką same. Dużymi udekorowałyśmy salę, małe przykleiłyśmy do opasek. Panna Młoda dostała taką z mini welonem ;) 

pompony z tiulu | dekoracje diy |





7. Ustal budżet i zbierz pieniądze


Tutaj też dużo zależy od osób, preferencji itd. Musicie ustalić co będzie wchodziło we wspólny budżet, a za co każdy płaci osobno. U nas zrzuta była na łódkę, na prezent, gadżety i alkohol dla mojej siostry. Ewentualne drinki w klubie każda miała sobie sama opłacić. Trzeba też pomyśleć co zrobić, jeśli kasy zostanie. My w końcu nie dotarłyśmy do klubu, więc pieniądze na drinki dla Panny Młodej przekazałam jej samej, jako zwrot za zakupy, które zrobiła na bifor. Wszystkie dziewczyny uznały, że tak będzie sprawiedliwie :)

8. Wybierz klub, zrób rezerwację


Jeżeli zdecydujecie się pójść do klubu to warto wcześniej zrobić research i wybrać jakiś lokal. Najlepiej dowiedzieć się jaki jest koszt wejścia, jak jest z selekcją, jakie są warunki rezerwacji stolika - czasem jest tak, że trzeba dać kilkaset zł, które potem macie do wydania na barze. Uwzględnijcie to w budżecie.

9. Wymyśl atrakcje dodatkowe


Z tego co słyszę od ludzi (jak również z mojej własnej, szczerej opinii) wynika, że striptizerzy są fuj i dawno passe. Więc jeśli Panna Młoda sobie tego wyraźnie nie zażyczy, to nie uszczęśliwiajcie jej na siłę ;) Podobnie z limuzynami kosztującymi fortunę. Ale jak wiadomo - co kto lubi :) U nas na biforze były dwie atrakcje - piniata w kształcie jednorożca, którą zrobiłam według instrukcji z nifty oraz quiz o Panu Młodym. 






Quiz zorganizowałyśmy tak, że nagrałyśmy Pana Młodego odpowiadającego na przygotowane wcześniej kilkanaście pytań. Mój mężczyzna nam to przemontował, tak żeby pytania były na planszach. Podczas imprezy zatrzymywałam film na planszy a Panna Młoda odpowiadała na pytanie. Jeśli odpowiedziała źle - piła szota. Jeśli dobrze - piłyśmy my. U nas było 13 pytań i było dosyć grubo, więc jeśli planujecie dać ich więcej, to weźcie słaby alkohol :D Z tego co wiem takie quizy są popularną zabawą na wieczorach panieńskich, jednak fajnie jest zrobić wersje wideo, żeby nagrać dokładną reakcję Młodego ;)

10. Dobrze się bawcie!


Pamiętajcie, że to ma być przede wszystkim zabawa, przede wszystkim dla przyszłej Panny Młodej :) Także nie ma się co napinać, spieszyć i stresować, a do harmonogramu warto podejść na luzie - my na przykład tak jak już pisałam zostałyśmy na biforze, mimo wcześniejszych planów pójścia dalej. Jeśli Wasza atrakcja jest zależna od pogody, to pomyślcie o atrakcji zapasowej, jakby miało lać. Ale uwierzcie mi, co by się nie działo w grupie dziewczyn będzie super :)

Jakie macie doświadczenia z wieczorami panieńskimi? Dajcie koniecznie znać w komentarzach, może podrzucicie jeszcze jakieś pomysły? To na pewno pomoże przyszłym organizatorkom :)

Podoba Ci się u mnie? Możesz polubić stronę bloga na facebooku, zaobserwować go na bloglovin, albo wejść na mój instagram! Zapraszam :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Witaj :)
Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz konstruktywny komentarz :)
Komentarze typu "fajny blog, wpadnij do mnie" będą usuwane.
Nie zostawiaj linku do Twojego bloga, jeśli nie jest to konieczne! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...