23 kwietnia 2012

15 hair project dzień 3 - dzisiejsza fryzura + niespodzianka :)


Kolejna notka z włosowego projektu :)


Dzisiaj zrobiłam sobie prosty kucyk, ponieważ pogoda jest straszliwa, a moje włosy też nie mają dzisiaj dobrego dnia :D

A teraz obiecana niespodzianka :)


Ponieważ kilka dni temu stuknęło 250 obserwatorów, a liczba wejść zbliża się wielkimi krokami do 30 000, za co Wam bardzo dziękuję, bo to tylko Wasza zasługa, postanowiłam, że nie ma co się dłużej chować :)
Mam nadzieję, że nie będę tego żałować i że docenicie ten krok :D

Przepraszam, za cudowne zdjęcia z rąsi, ale nie mam akurat pod ręką mojego nadwornego fotografa :)

Aha, co do mojej grzywki - nigdy jej nie obcinałam, to wszystko baby hair :D

Miłego dniaaa :)


18 komentarzy :

  1. Ależ masz śliczne brwi!!! Też takie chcę ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. moje baby hair przy grzywce, rosną w każda stronę, nie mogę ich okiełznać! z tym że są krótsze niż Twoje to pewnie dlatego.:P

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, ze przestałas sie chowac!

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj :) Sympatyczna dziewczyna patrzy na mnie ze zdjęcia. Niezłe te Twoje "baby" hair :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczna jestes. Eh kolejna dziewczyna z cudnie blekitnymi oczkami jak ja wam zazdroszcze :D moje sa niebieskie tylko na sloncu :/

    OdpowiedzUsuń
  6. WOW jakie Ty masz piękne OGROMNEEEE oczka

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna z Ciebie dziewczyna, masz piękne oczy :):)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękności ;)) ten błękit oczu ♥ zapraszam na mojego świeżo założonego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale masz oczyska, takie niebieskie, śliczne O_O
    dziwne, że taki tabun babyhair, mojego wcale nie widać. Może dostałaś lepiej skoncentrowanego Jantara z DOZu?;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale ty jesteś śliczna! wow, chcę twoje oczy :) i babyhair oczywiście, tego chyba zazdroszczę ci najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. It's perfect time to make some plans for the long run and it's time to be happy.
    I've read this publish and if I may I wish to suggest you some interesting issues or advice. Perhaps you could write next articles referring to this article. I want to read more things about it!

    Look into my web site Commercial Led Lighting

    OdpowiedzUsuń

Witaj :)
Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz konstruktywny komentarz :)
Komentarze typu "fajny blog, wpadnij do mnie" będą usuwane.
Nie zostawiaj linku do Twojego bloga, jeśli nie jest to konieczne! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...