28 marca 2016

Ochrona przeciwsłoneczna Avene - nowości i relacja ze spotkania :)

Jak się czujecie po świętach? Przejedzeni? Zrelaksowani? Ja Wam tylko powiem, że jak dla mnie święta Wielkanocne mogłyby trwać kilka dni dłużej, jak Bożonarodzeniowe :) Łapcie czerwoną herbatkę - pomaga na trawienie - i może jakieś ciachutko - na pewno Wam coś zostało - i czytajcie dalej :)

Niedawno miałam przyjemność uczestniczyć w spotkaniu z marką Avene, dotyczącym nowości do ochrony przeciwsłonecznej. Nie bez przyczyny wybrano datę 22 marca - to Międzynarodowy Dzień Wody. Jak wiemy kosmetyki Avene opierają się na wodzie termalnej i bez tego składnika marka by nie istniała :)


Pierwsze, niesamowite wrażenie zrobiło na mnie wnętrze. Klub przy restauracji Endorfina przyozdobiono w kolorach marki - białym i pomarańczowym. Było przepięknie! Zresztą zobaczcie sami:











Na spotkaniu przywitał nas pan Philippe Coudiere - dyrektor Pierre Fabre w Polsce. Następnie pani Hala Halabi opowiedziała nam o marce i o produktach, a dr Joanna Czuwara - dermatolog, opowiedziała nam o wpływie promieni słonecznych na DNA komórkowe i o tym, dlaczego przed słońcem należy się chronić. 



Dowiedzieliśmy się czym produkty Avene wyróżniają się na tle innych SPFów. Filtry Avene zawierają opatentowany kompleks fotoochronny Sunsitive Protection, który ma chronić przed UVA, UVB i szkodliwym działaniem wolnych składników. Swoją drogą nauczyłam się w końcu jak odróżniać te dwa promieniowania - UVA ma się kojarzyć z Ageing, czyli ze starzeniem skóry. a UVB z Burn, czyli z poparzeniami :) Ten kompleks zawiera 4 filtry - jeden organiczny i trzy chemiczne, a także pre-tokoferyl i wodę termalną Avene, która ma działanie kojące. Filtry te mają wysoką fotostabilność, więc mamy pewność, że po jakimś czasie na słońcu nie zaczną nam szkodzić. 

Firma Avene w swoich działaniach dba też o środowisko - kremy są pozbawione filtrów rozpuszczalnych w wodzie, mają do minimum ograniczoną ilość filtrów chemicznych i nie zawierają nieulegających biodegradacji silikonów. Avene zaangażowało się też w projekt odbudowy rafy koralowej w Indonezji! 



Ze spotkania wyniosłam dużo wiedzy i nowe znajomości :) Bardzo się cieszę, że mogłam w nim uczestniczyć! 




Wśród kosmetyków ochronnych Avene każdy znajdzie coś dla siebie. Są kosmetyki z SPF 50 i 30, te do twarzy podzielone są na takie do cery suchej, normalnej i tłustej. Kosmetyki są matujące, albo koloryzujące. No pełna gama! Jeśli chodzi o ciało, to mamy do wyboru mleczka i olejki, a także mleczko po opalaniu i samoopalacz. Ciekawą nowością jest Refleks Słoneczny SPF 50+ w śmiesznym, kompaktowym opakowaniu - dedykowany przede wszystkim dzieciom :)

Wiosna już powoli przychodzi i mam nadzieję, że wkrótce będę mogła Wam przedstawić dokładniej kilka produktów :)

Znacie kosmetyki avene od tej przeciwsłonecznej strony? Bo chyba nie muszę pytać o to czy stosujecie filtry? Piszcie! :)


Podoba Ci się u mnie? Możesz polubić stronę bloga na facebooku, zaobserwować go na bloglovin, albo wejść na mój instagram! Zapraszam :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Witaj :)
Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz konstruktywny komentarz :)
Komentarze typu "fajny blog, wpadnij do mnie" będą usuwane.
Nie zostawiaj linku do Twojego bloga, jeśli nie jest to konieczne! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...