2 marca 2016

Brać czy nie brać? Nigdy więcej trudnych decyzji na zakupach! || Aplikacja Dressizer


Powiedzcie mi, jak często jesteście sami na zakupach i nie umiecie podjąć decyzji? Albo widzicie fajną promocję w necie, ale nie jesteście pewni czy warto? Dzisiaj opowiem Wam o aplikacji, która przychodzi z pomocą w takich sytuacjach :)

Dressizer, bo o tej aplikacji mowa, wygląda trochę jak snapchat - w pierwszym widoku mamy po prostu aparat. Co robimy dalej? Robimy fotę rzeczy, nad którą się zastanawiamy i wysyłamy do swoich znajomych w aplikacji lub do losowych użytkowników. Ich rolą jest odpowiedzenie na proste pytanie - take it or leave it? Po chwili otrzymujemy odpowiedzi i już wiemy, co inni o tym sądzą ^^ Wrzucane przez nas pytania zapisują się w archiwum, więc zawsze możemy do tego wrócić. 

Oczywiście aplikacja działa też w drugą stronę - my możemy doradzać naszym znajomym, jak również losowym użytkownikom - musimy zostać wylosowani, ale podobno autorzy pracują nad tym, aby można było pomagać w trybie live - kiedy tylko będziemy w aplikacji będziemy widzieli aktualne pytania. 

I to w sumie tyle! Aplikacja jest bardzo prosta, chociaż na początku może wydawać się dziwna. Zachęcam do pobrania aplikacji - iOS, Android - i dodania mnie do znajomych. Każdemu kto mnie doda wyślę jakieś próbne zdjęcie, żeby mógł zobaczyć jak to działa. Oczywiście Wy też możecie wysłać próbne fotki do mnie :) 

Ale nie wspomniałam o jeszcze jednej, bardzo fajnej rzeczy dotyczącej Dressizera. Aplikacja nie powstała gdzieś daleko w Dolinie Krzemowej, tylko u nas, w Polsce. A stworzył ją zespół. w którym działa dziewczyna "taka jak my" - aplikacja powstała w odpowiedzi na nasze potrzeby. I myślę, że udała się całkiem nieźle ;)

To jak? Sprawdzicie? ;) 

Grafika z moim ulubionym tekstem pożyczona z profilu Dressizer na facebooku :)



P.S. Nie, nie współpracuję z Dressizerem - po prostu mi się podoba i postanowiłam się z Wami podzielić taką fajną rzeczą ;)




Podoba Ci się u mnie? Możesz polubić stronę bloga na facebooku, zaobserwować go na bloglovin, albo wejść na mój instagram! Zapraszam :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Witaj :)
Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz konstruktywny komentarz :)
Komentarze typu "fajny blog, wpadnij do mnie" będą usuwane.
Nie zostawiaj linku do Twojego bloga, jeśli nie jest to konieczne! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...