25 marca 2016

Jak być glam? || #Nika czyta


Znacie Fleur De Force? To brytyjska vlogerka - jedna z moich ulubionych :) Kiedy dowiedziałam się, że wydaje książkę, wiedziałam, że będę musiała ją mieć! Niestety perspektywa płacenia na amazonie za przesyłkę równowartości książki dosyć mocno mnie odrzucała. Ostatnio jednak byłam już bliska jej zamówienia - ponieważ Fleur ma wydać kolejną książkę. Jakież było moje zdziwienie, gdy tego samego dnia złapałam polskie wydanie w Empiku, na miejscu, za rozsądne pieniądze. Jesteście ciekawi, co można znaleźć w "Glam Guide"?


Fleur w swojej książce porusza kilka ciekawych tematów - za równo te makijażowo-urodowe, jak i modę, kwestię zdrowia i bycia fit, związki i blogowanie. Jeżeli szukacie książki z poradami typowo makijażowymi, lepiej kupcie tę Red Lipstick Monster. Porady w tej kwestii są tu praktycznie te same, a u Ewy jednak szerzej omówione. Jeśli jednak interesują Was też kwestie lifestylowe, książka Fleur będzie idealna. 


"Jak być glam" jest przepięknie wydana i opatrzona świetnymi ilustracjami, a także zdjęciami Fleur, jej męża i zwierzaków. Super się ją czyta, ale można ją też po prostu przeglądać i cieszyć się jej estetyką :)


Każdy rozdział podsumowany jest dziesięcioma krótkimi wskazówkami - można z nich wyciągnąć wiele ciekawych tipów! 

Dla mnie to jedna z fajniejszych poradnikowych książek. Raczej dla młodszych dziewczyn, ale jeżeli lubicie Fleur na pewno wyciągniecie z niej coś dla siebie. Polecam ją chociaż przejrzeć przy najbliższej wizycie w księgarni :)

Znacie Fleur? Przeglądaliście "Glam Guide" czy też "Jak być glam"? Piszcie!


Podoba Ci się u mnie? Możesz polubić stronę bloga na facebooku, zaobserwować go na bloglovin, albo wejść na mój instagram! Zapraszam :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Witaj :)
Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz konstruktywny komentarz :)
Komentarze typu "fajny blog, wpadnij do mnie" będą usuwane.
Nie zostawiaj linku do Twojego bloga, jeśli nie jest to konieczne! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...