26 lutego 2015

Zmasowany atak włosomaniactwa - plan pielęgnacji włosów na marzec

weheartit.com

Jestem po lekturze książki Anwen. Nie powiem, żeby spowodowała ona u mnie jakąś rewolucję, ale przypomniałam sobie o tym jak wyglądała moja pielęgnacja włosów jak zaczynałam prowadzenie tego bloga. Stwierdziłam, że fajnie by było do tego wrócić, a przy okazji wypróbować kilka nowych sposobów pielęgnacji. Tak powstał plan pielęgnacji włosów na marzec:

*Podcięcie końcówek:

Ostatni raz podcinałam włosy w sierpniu, ale od tamtej pory (suwaki, kurtki, szaliki) zdążyły się dość mocno zmasakrować. Jeszcze się zastanawiam czy polecą tylko końcówki czy od razu z 10-15 cm. Zaczęłam już bardziej dbać o włosy i wydaje mi się, że ten ostatni odcinek był po prostu suchy, a nie zniszczony i nie trzeba będzie aż tak dużo ścinać. 

*Wewnętrznie:

Chwilowo skrzypokrzywa, ale tylko do wykończenia opakowań. Ponoć pokrzywa może wpływać na regularność cykli, a ja za takie zabawy dziękuję :P Biorę też suplement revalid (staram się pilnować regularności). Później pewnie przerzucę się na siemię, może drożdże.

*Wcierki:

Kozieradka. Dzisiaj kupiłam, zaparzyłam i wtarłam już pierwszą porcję. Zobaczę jeszcze czy będę jej używać codziennie czy tylko przed myciem. Mam ogromną nadzieję, że to pomoże na wypadanie, bo póki co jest tragedia. Po nałożeniu wcierki - masaż palcami i masażerem. 

*Przed myciem:

Olejowanie przed każdym myciem. Jeżeli nie olej, to kombinowana maska, albo nafta. Nafta to też nowy nabytek, dzisiaj będę testować. Przy olejowaniu przed myciem szczególną uwagę poświęcę końcom włosów. 

*Mycie:

Bez zmian, szampon Timotei organics najlepiej się u mnie sprawdza. 

*Po myciu:

Odżywka bez zmian, do tego minimum raz, a najchętniej dwa razy w tygodniu maska. 
Chcę też częściej używać płukanek. Rumiankowej, octowej, lnianej. 

*Inne patenty z książki Anwen, które chcę wypróbować:

- Płukanka miodowa 
- Maska z mąką ziemniaczaną
- Maska z płatków owsianych
- Kompres z siemienia lnianego 
- Laminowanie żelatyną

Myślę, że moje włosy mają duży potencjał i trzeba tylko włożyć w nie trochę energii, żeby były bardzo ładne :) 

Trzymajcie za mnie kciuki! Już niedługo wrzucę aktualne zdjęcie włosów :)


Podoba Ci się u mnie? Możesz polubić stronę bloga na facebooku, zaobserwować go na bloglovin, albo wejść na mój instagram! Zapraszam :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Witaj :)
Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz konstruktywny komentarz :)
Komentarze typu "fajny blog, wpadnij do mnie" będą usuwane.
Nie zostawiaj linku do Twojego bloga, jeśli nie jest to konieczne! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...