9 lutego 2015

Jak uczesać się na randkę? 5 pomysłów

Na randce chcemy wyglądać ładnie, romantycznie, seksownie, schludnie. Ale ważne jest też to, aby fryzura nam się w trakcie nie rozpadała, ewentualnie była łatwa do poprawienia. Oto moich kilka propozycji:


barefootblonde.com

Duuuży, rozciągnięty warkocz dobierany, najefektowniej moim zdaniem wygląda, gdy zrobimy splot holenderski. Nie jest to nic trudnego, kwestia wprawy :)

icreativeideas.com

To próbowałam zrobić na siostrze, wychodzi całkiem nieźle :) Aczkolwiek tutaj już lepiej poprosić o pomoc drugą osobę, bo samemu może być ciężko to sobie zrobić.

missysue.com

Baaardzo prosta fryzura na opaskę. Pozostałe włosy można zakręcić :)

beautyhigh.com

Trzy kucyki, trzy warkoczyki, trzy koczki - również bardzo proste, sama pokazywałam tą fryzurę kiedyś u siebie na instagramie. 

www.buzzfeed.com

Proste i efektowne - dla tych, które dobrze się czują w kucykach :)

bobbyglam.com

Ta fryzura jest ostatnio bardzo popularna na youtubie. Robimy po prostu dwa warkocze (mogą być kłosy) i podpinamy je wsuwkami przez głowę. U mnie się to trochę rozpada, mam za ciężkie włosy :(

Która fryzura spodobała Wam się najbardziej? Jak lubicie się czesać na randki? Powiem Wam szczerze, że ja najczęściej po prostu kręcę włosy :)









Podoba Ci się u mnie? Możesz polubić stronę bloga na facebooku, zaobserwować go na bloglovin, albo wejść na mój instagram! Zapraszam :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Witaj :)
Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz konstruktywny komentarz :)
Komentarze typu "fajny blog, wpadnij do mnie" będą usuwane.
Nie zostawiaj linku do Twojego bloga, jeśli nie jest to konieczne! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...