2 lutego 2015

Ciuszki z Sheinside i rodzynek z Choies :)

Hej kochane!
Czy kupujecie czasem ubrania za granicą? A z Chin? Moi znajomi śmieją się, że prowadzę intensywną wymianę handlową z Chinami :P Zaczęło się od różnych pierdoł, a potem pooooszło i teraz zamawiam tam też ciuchy. Są tanie i całkiem dobrej jakości. Mimo to trzeba uważać i sprawdzać na zdjęciach u innych, jak co wygląda. Dlatego też wrzucam swoje :)

1. Czarna, prosta sukienka. 


Wydaje mi się, że już jej nie ma, bo nie mogę jej znaleźć, ale może jeszcze wróci. Podobne sukienki są tutaj. Jest bardzo fajna, bo ma taki krój, że można ją założyć i do fajnych leginsów na co dzień, i do szpilek na ważniejsze wyjście. Rękaw sięga do łokcia, jest ze sztucznego materiału, ale nie jest to odczuwalne.




 2. Szara sukienka z dekoltem na zakładkę


Tę sukienkę kupiłam po wpisie Ani z aniamaluje. Jest genialna, ale muszę ją przerobić, bo przy moim mniejszym biuście dekolt robi się do pępka. Poza tym jak wyżej: Fajny materiał, sukienka na różne okazje, bo pod spód można spokojnie założyć top i zlikwidować dekolt. Możecie ją dostać tutaj za całe 44 zł ;)

3. Szara narzutka


Ta narzutka póki co jest zakupem, z którego jestem najmniej zadowolona. Myślałam, że będzie miała inny krój i że będzie zakrywać więcej rąk niż do łokcia. Jej też chwilowo nie mogę znaleźć na stronie. Nie wiem, może więcej z niej wyciągnę, jak będzie na to dobra pogoda :)

4. Bluzka dawno dawno temu...


Jest chyba z wiskozy i lekko prześwituje. Ale jest też lejąca i ma bardzo przyjemny krój. Świetnie się ją nosi. Kosztuje 34 zł i jest do kupienia tutaj, a tutaj taka sama, tylko z długim rękawem :)

5. Szal typu koc :P


A ten szal kupiłam w Choies.com. Jest z akrylu, ma frędzle i wymiary 200x60. Z powodzeniem może robić za koc :P Na zdjęciu jest złożony na pół ;) Można było go kupić za 9,9$ tutaj, w tej chwili widzę, że jest wyprzedany. 

Obie sukienki mam w rozmiarze M (noszę H&Mowe 38 ;) a pozostałe rzeczy są bezrozmiarowe :)

Takie sklepy często mają dobre wyprzedaże i kody rabatowe, przydatne jeśli robimy większe zakupy. Na przykład teraz Sheinside ma fajną, walentynkową promocję:

Valentine's Day Sale! - do 14 lutego

Robicie zakupy w takich sklepach? Jesteście zadowolone? Moim zdaniem nie ma co się wahać, bo ciuchy są niezłe i sporo tańsze niż w sieciówkach. Radzę tylko dokładnie sprawdzać wymiary i oglądać zdjęcia wrzucane przez użytkowniczki :)


Podoba Ci się u mnie? Możesz polubić stronę bloga na facebooku, zaobserwować go na bloglovin, albo wejść na mój instagram! Zapraszam :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Witaj :)
Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz konstruktywny komentarz :)
Komentarze typu "fajny blog, wpadnij do mnie" będą usuwane.
Nie zostawiaj linku do Twojego bloga, jeśli nie jest to konieczne! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...