1 marca 2015

Aktualizacja włosów: Marzec 2015


Cześć! W poprzednim poście pisałam o tym, że chcę zintensyfikować swoją pielęgnację włosów w tym miesiącu. Dzisiaj wrzucam więc zdjęcie "przed" :)


W tej chwili mają około 63 cm. Mierzyłam sama, po boku, więc mogę się mylić, ale specjalnie zrobiłam zdjęcie w koszulce w paski, żeby łatwiej było je później porównywać. Produkty pielęgnacyjne nie zmieniły się od poprzedniego posta z tej serii - jedynie odżywkę mam inną - Garnier Oil Repair. 

Wprowadzam też w życie pomysły z posta, którego wrzucałam kilka dni temu. Codziennie wcieram kozieradkę i jestem bardzo zadowolona, dzisiaj jest czwarty dzień od ostatniego mycia (26.02 - liczyć to jako trzy czy cztery dni? :P) i mogłabym ich nie myć, ewentualnie tylko potraktować suchym szamponem nad czołem. Chciałam jednak pokombinować z maską prze myciem, a jutro nie będę miała na to czasu. Włosy na zdjęciu przed myciem miały nałożoną naftę na 20 minut, a po myciu były spłukane rumiankiem


Tak jak pisałam wcześniej, chcę je też podciąć. Myślę, że nie będę kombinować z cieniowaniem, obetnę je tylko w półokrąg. Zastanawiam się tylko ile ściąć. Myślicie, że z 5 cm wystarczy?

Ponieważ marzec okrzyknęłam miesiącem włosowych eksperymentów, chętnie poznam wasze ciekawe patenty na maski przed/po myciu, wcierki, płukanki itp. Piszcie! :)

Podoba Ci się u mnie? Możesz polubić stronę bloga na facebooku, zaobserwować go na bloglovin, albo wejść na mój instagram! Zapraszam :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Witaj :)
Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz konstruktywny komentarz :)
Komentarze typu "fajny blog, wpadnij do mnie" będą usuwane.
Nie zostawiaj linku do Twojego bloga, jeśli nie jest to konieczne! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...