8 lutego 2015

No-sew DIY dla osób, które mają dwie lewe ręce ;)

Chciałabyś uszyć coś fajnego, ale na widok igły od razu stają Ci przed oczami potoki krwi? Widziałaś piękny materiał na poduszki, ale na myśl o maszynie do szycia robi Ci się niedobrze? Masz w domu pistolet na klej? No to rozwiążemy ten problem ;)


avantimorocha.com

Najprościej jest zrobić kokardę, nawet z byle skrawka materiału. Sama sobie taką zrobiłam, ze starej opaski:

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika Weronika (@pannanika)

A potem już można szaleć. Oto kilka przykładowych filmików z tutorialami:






Bardzo polecam wpisanie na youtubie albo na pitnereście "no-sew DIY" - można znaleźć tyle ciekawych projektów!

Lubicie takie kreatywne zabawy? Co zrobiłyście ostatnio?




Podoba Ci się u mnie? Możesz polubić stronę bloga na facebooku, zaobserwować go na bloglovin, albo wejść na mój instagram! Zapraszam :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Witaj :)
Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz konstruktywny komentarz :)
Komentarze typu "fajny blog, wpadnij do mnie" będą usuwane.
Nie zostawiaj linku do Twojego bloga, jeśli nie jest to konieczne! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...