6 lutego 2015

Dwie komedie romantyczne, które polecam

Jakie macie plany na walentynki? Jesteście z tych lubiących czy z tych hejtujących? No nie ważne! Niezależnie od tego, do której grupy należycie, chciałabym Wam polecić dwie stosunkowo nowe komedie romantyczne. Mogłabym zrobić spokojnie top 10, ale nie chcę pisać o takich kultowych filmach jak "Masz Wiadomość", "Bezsenność w Seattle" czy "To właśnie miłość" :P Swoją drogą - apropos tego ostatniego: jeśli nie widziałyście "Walentynek", to polecam - przyjemny film, ale na tyle stary, że nie będę się o nim rozpisywać ;)

Jakie filmy spodobały mi się ostatnio na tyle, żeby je Wam polecić?

1. Two Night Stand

Akcja dzieje się w Nowym Jorku. Dwoje ludzi umawia się przez internet na niezobowiązujący seks, a następnego dnia rano okazuje się, że muszą ze sobą spędzić jeszcze duuuużo czasu ;) 
Pomysł może banalny, ale mi bardzo podobały się dialogi i ogólna charakterystyka postaci. Polecam!


2. Czas na miłość 

Pewien chłopak dowiaduje się, że odziedziczył umiejętność cofania się w czasie. Tej niezwykłej umiejętności używa nie po to, aby zbawić świat, ale żeby zdobyć dziewczynę swoich marzeń ;)
Ten film bardzo mi się podobał, bo miał jakiś taki inny klimat... Jak obejrzycie, to zobaczycie same ;)


Dajcie znać czy obejrzałyście i koniecznie polećcie mi w komentarzach Wasze ulubione komedie romantyczne - może ich jeszcze nie widziałam ;)

Podoba Ci się u mnie? Możesz polubić stronę bloga na facebooku, zaobserwować go na bloglovin, albo wejść na mój instagram! Zapraszam :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Witaj :)
Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz konstruktywny komentarz :)
Komentarze typu "fajny blog, wpadnij do mnie" będą usuwane.
Nie zostawiaj linku do Twojego bloga, jeśli nie jest to konieczne! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...