7 lutego 2015

Walentynkowe prezenty DIY

Walentynki już za pasem! Jeżeli nie macie jeszcze upominków dla bliskich Wam osób, to przychodzę z pomocą! Oto kilka prostych pomysłów, na fajne, drobne podarunki walentynkowe :) Myślę, że nawet największy walentynkowy hejter ucieszy się z małego giftu ;)


1. Kupon - zdrapka
www.bhg.com

Bardzo efektowny patent, którego dokładne wykonanie rozpisane jest tutaj. Fajne są też tradycyjne "kupony miłości", Paula przygotowała kiedyś takie, a na ten rok obiecywała kolejne ;) 

2. Spersonalizowany kubek 

buzzfeed.com

Można je zrobić przy pomocy markera sharpie, farb do szkła, zamówić w specjalnym punkcie, albo pomalować farbą tablicową - to też super sprawa, bo później można ukochanej osobie codziennie pisać inną wiadomość do porannej kawy :)

3. Cukieraski

shanty-2-chic.com

Ulubione cukierki obdarowywanego opakowane w specjalne, spersonalizowane opakowanie. Podobnym prezentem jest też słoik z małymi upominkami, do którego można wsadzić małe rzeczy, które osoba, którą obdarowujemy lubi najbardziej :)




4. Słoik randek


ezzly.hubpages.com

Patent podobny do kuponów miłości, ale dla Was obojga. Zrób słoik z pomysłami na rózne fajne wyjścia. Kiedy nie będziecie mieli pomysłu co zrobić, wyciągnijcie kartkę ze słoika! Nie wiesz co wsadzić w słoik? ;) Polecam posta o zimowych randkach :)

5. Sukulentowa dekoracja 

9gag.com

To jest coś totalnie osom! Jak tylko to zobaczyłam, pomyślałam o tym, jaki to jest genialny pomysł na prezent dla faceta! A wykonanie nie jest trudne ani drogie :)

Mam nadzieję, że Wam pomogłam w znalezieniu odpowiednich upominków dla bliskich Wam osób. Naprawdę, opcji jest całe mnóstwo! 

Który pomysł spodobał Wam się najbardziej?


Podoba Ci się u mnie? Możesz polubić stronę bloga na facebooku, zaobserwować go na bloglovin, albo wejść na mój instagram! Zapraszam :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Witaj :)
Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz konstruktywny komentarz :)
Komentarze typu "fajny blog, wpadnij do mnie" będą usuwane.
Nie zostawiaj linku do Twojego bloga, jeśli nie jest to konieczne! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...