13 listopada 2016

5 niekosmetycznych kanałów na youtube, które uwielbiam


Niektórzy (głównie jutuberzy :P) twierdzą, że wkrótce youtube zastąpi nam telewizję. I na pewno coś w tym jest - youtube daje nam niemalże nieograniczone możliwości jeśli chodzi o treści, na które akurat mamy ochotę. Pozwala na wejście w interakcję z tworzącym, czego w telewizji raczej nie uświadczymy. Jest to medium totalne. Ale skończmy już z tymi frazesami rodem z mojej pracy magisterskiej - przecież nie po to tu przyszliście :D Dzisiaj chcę Wam przedstawić pięć niekosmetycznych kanałów na youtubie, których możecie jeszcze nie znać, a powinniście! 



emce

Pierwszy kanał, o którym chcę Wam powiedzieć, jest kanałem popularno-naukowym, prowadzonym przez przeuroczą dziewczynę - naprawdę dla samego jej miękkiego głosu warto odpalić ten kanał :D Huyen pochodzi z Wietnamu, a kanał współtworzy ze swoim chłopakiem. Znajdziecie tutaj filmiki o tym jak działa drukarka 3D, jak zrobić jadalną butelkę, co się dzieje w naszym organizmie gdy jemy to, co lubimy. Są tam też świetne materiały o Wietnamie - kulturze, języku, tradycjach itp.








The Food Emperor

Kolejny kanał jest zupełnie nieuroczy :D Food Emperor to Szwed, który nauczył się mówić po polsku i po włosku i w tych językach tworzy genialne tutoriale kulinarne. Jest przy tym absolutnie niecenzuralny, wulgarny i niepoprawny politycznie :D Na pewno nie jest to poczucie humoru, które będzie odpowiadało każdemu (on potrafi w przepis wpleść krótki tutorial jak zrobić sztuczna waginę :D), ale jeśli odpowiada Wam tak zwany prosty dowcip, to dajcie mu szansę. Przepisy są naprawdę świetne, używane są wszystkie najnowsze techniki. Polecam!









mietczynski

Na kanał Miecia wpadłam dzięki Karolowi Paciorkowi, który polecił go chyba w wywiadzie u Jakubiaka :D Treść totalnie wpasowała się w moje poczucie humoru i przepadłam na dobre. Mieciu robi dwa rodzaję filmików - masochistę, gdzie recenzuje bardzo słabe polskie filmy oraz streszczenia lektur - gdzie streszcza lektury :D To wszystko robi przy piwku, papierosku, (czasem takim zielonym ;) ), zupełnie nie przejmując się takimi pierdołami jak kadr, odpowiednie światło czy cięcie gdy idzie sobie dolać piwa. Znów - nie jest to estetyka dla wszystkich, zaczynajcie lepiej od nowszych filmików, bo one są trochę mniej hardkorowe pod tym względem niż te wcześniejsze :)



ni mom pojęcia co robię - teetres.com

Kolejny kanał Miecia, nazwany uroczo vlogiem garmażeryjnym. Tutaj odtwarzane są mniej lub bardziej udolnie różne przepisy, czasem je spolszcza używając różnych "naszych" składników, zamiast tych z oryginalnej receptury. Jest to mniej hardkorowe niż jego główny kanał, ale nie jest to wasz typowy kanał kulinarny ;) 

P.S. - jeśli macie ochotę to polubcie komentarz z moim imieniem (Weronika :P) pod tym postem. Mam jakąś szansę wygrać fartucha :D Chociaż nie wiem czy jeszcze ja mam, bo postanowiłam nie sprawdzać wyników aż do ich ogłoszenia w następnym odcinku xD 



Ten kanał pokazał mi mój szwagier - znalazł gdzieś na wykopie filmik, w którym Radosław na pudełkach pokazuje jak powstała koncepcja bloków. Byłam zachwycona i bardzo żałowałam, że kanał nie powstał kiedy byłam na pierwszym roku studiów i walczyłam z Teorią Urbanistyki ;) Jak możecie się domyślać, Radosław tworzy wideo o architekturze, urbanistyce, a także sztuce. Sam jest wykładowcą na Politechnice Warszawskiej i mówi, że kanał założył gdy dowiedział się, że będzie wykładał - bał się perspektywy tłumaczenia czegoś ludziom, a zwłaszcza odpowiadania na ich pytania, dlatego postanowił zrobić jazdę próbną na youtubie. I trzeba przyznać, że wychodzi mu to świetnie. Jeśli jesteście ciekawi historii powstawania miast, poszczególnych budynków, obrazów, koncepcji urbanistycznych, przedstawionych w super przystępny sposób, to koniecznie wpadnijcie na ten kanał. 






Jestem bardzo ciekawa czy znacie te kanały, a jeśli nie, to czy skusiliście się na przetestowanie któregoś :) No i koniecznie polećcie mi Wasze ulubione kanały! 




Podoba Ci się u mnie? Możesz polubić stronę bloga na facebooku, zaobserwować go na bloglovin, albo wejść na mój instagram! Zapraszam :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Witaj :)
Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz konstruktywny komentarz :)
Komentarze typu "fajny blog, wpadnij do mnie" będą usuwane.
Nie zostawiaj linku do Twojego bloga, jeśli nie jest to konieczne! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...