19 lipca 2013

Perełka za grosze: tusz lovely spectacular me

Ten produkt trafił do mnie przypadkiem. 
Nie wiem czy czuwała nade mną opatrzność czy to kobieca intuicja. 
A było tak:

Te (Ci?) z Was, które (którzy?) czytają mnie regularnie wiedzą, że jestem wielką fanką tuszy Maybelline i rzadko kiedy je zdradzam. 
Jednak podczas sesji zimowej, kiedy musiałam spędzić kolejny dzień  i kolejną noc poza domem, stwierdziłam, że kupię sobie jakiś podstawowy, najtańszy tusz, żeby nie straszyć. 

Ten tusz był w rossmanie na promocji. Za jakieś 5,50. I jest genialny.




Szczoteczka jest śmieszna, dość długa, z króciutkimi gumowymi włoskami. Sprawuje się bardzo dobrze, rozdziela rzęsy jak trzeba.



Nie odpowiada mi w nim tylko zapach - pachnie tanim tuszem, no co poradzisz, w końcu tanim tuszem jest :D

Jeżeli szukacie czegoś za niewielkie pieniądze, co będzie spełniało swoje zadanie, to polecam! 

Znacie ten tusz? A może macie jakich innych ulubieńców do 10 zł?

13 komentarzy :

  1. teraz to mnie już wszystkie tusze lovely kusza ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie pogrubia rzęsy i szczoteczka nie najgorsza, bo są ładnie rozczesane i się nie kleją :) brzmi obiecująco :)
    Radi

    OdpowiedzUsuń
  3. właśnie dziś wylądował w projekcie denko :< kupię go z pewnością ponownie ale póki co sięgnęłam po lovely pump up i na pierwszy test wypada super :D

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglada rewelacyjnie na twoich rzesach, fajna ma szczotke i cena rewelacja ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale piękny, kolejny do wypróbowania

    OdpowiedzUsuń
  6. ja również lubię maybelline chociaż w moim wypadku bardzo często się kruszą

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie, że można znaleźć właśnie takie kosmetyczne perełki - jak się okazuje nie tylko tusz za 200 zł może być dobry :) a to bardzo pocieszająca wizja :D

    OdpowiedzUsuń
  8. nigdy nie miałam tuszu tej firmy :p z chęcią bym przetestowała, ale żal mi porzucić mojego ulubieńca z YR ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sama nie wierzyłam w ten tusz, dopóki go nie wypróbowałam. Jest rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne rzęsy :)
    kolejny dobry tusz Lovely, chyba nigdy się nie zawiodłam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne rzęsy :) choć myślę, że to nie tylko zasługa tuszu ;)

    OdpowiedzUsuń

Witaj :)
Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz konstruktywny komentarz :)
Komentarze typu "fajny blog, wpadnij do mnie" będą usuwane.
Nie zostawiaj linku do Twojego bloga, jeśli nie jest to konieczne! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...