30 sierpnia 2012

MIYO: Happy Suzy, Rockstar Robyn, Lucky Mia

Przychodzę dzisiaj do Was z obiecanymi swatchami cieni MIYO :)
Wszystkie trzy są z serii metalicznej.

w cieniu

w słońcu


Etykiety

Cienie są przede wszystkim bardzo duże. 
Za 5 zł dostajemy 3 g produktu. No żyć nie umierać! :D

w słońcu

W cieniu

Na zdjęciach idealnie widać ich konsystencje. Cienie są jakby mokre, trochę kremowe. Można nabrać za dużo na pędzel, ale za to ładnie przyklejają się do powieki.
Pigmentacja jest super!

Na moich tłustych powiekach nawet bez bazy nieźle się trzymają.


Tutaj możecie obejrzeć jak komponują się z niebieskimi oczami:

Rockstar Robyn


Lucky Mia

Złotka czy też miodku użyłam w tym makijażu:

Happy Suzy

Nie próbowałam jeszcze cieni matowych i perłowych, ale niedługo będą moje. Mam całą listę kolorów, które koniecznie chcę kupić. Za taką cenę mam ochotę mieć je wszystkie, niestety w mojej drogerii często brakuje kolorów.

Są też dostępne na allegro :)

A tak aktualnie wygląda mój glambox:


Jeszcze chwila i będę musiała kupić drugi, specjalnie na MIYO :D Albo nawet dwa :P

Aha, cienie depotuję metodą Digital Girl, czyli na prostownicę :) Na youtubie możecie znaleźć jej filmik.

Co sądzicie o tych cieniach?
Może polecacie jakieś kolorki?

Buziaki!






13 komentarzy :

  1. fajne kolory, złoty jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten najciemniejszy przypomina mi cień w kremie Maca z kolekcji x-metal

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie wykończenia, wydaje mi się, że są dość podobne do cieni Kobo Fashion. Szkoda tylko, że z dostępnością MIYO tak kiepsko...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety, ja znam tylko jedną drogerię... Ale tak jak pisałam, są na allegro ^^
      Z KOBO mam tylko Golden Rose i to jest właśnie taka konsystencja :)

      Usuń
  4. ten osttani Ci najbardziej pasuje !

    OdpowiedzUsuń
  5. Złotawo-miedziany mnie tylko nie rajcuje, te dwa pozostałe bym przygarnęła. Z tej serii mam jeden i używam go zwykle nakładając pacynką, pędzlem się zupełnie nie da...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja je nakładam tym sztywnym pędzlem do cieni z essence. Działa idealnie.

      Usuń
  6. urzekł mnie ten 'rudzielec' :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten złoty mi się strasznie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjne te cienie:)

    Martyna

    PS: Trochę się u nas zmieniło. Od teraz można odwiedzić dwa blogi:

    lifestylowo-modowy:
    ladiesteaparty.blogspot.com

    oraz kulturalny:
    ladiescoffeeparty.blogspot.com

    Zapraszamy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten cień wpadający w fiolet jest genialny:)

    OdpowiedzUsuń
  10. sliczne kolorki :):)

    OdpowiedzUsuń

Witaj :)
Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz konstruktywny komentarz :)
Komentarze typu "fajny blog, wpadnij do mnie" będą usuwane.
Nie zostawiaj linku do Twojego bloga, jeśli nie jest to konieczne! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...