15 sierpnia 2012

Włosy!


Tak się skubane prezentują aktualnie. 
Mają podobno ponad 57 cm długości.

Nie wrzucam zdjęć produktów, bo generalnie nic się nie zmieniło ^^

Szampon babydream, odżywka isana z babasu, garnier z awokado i teraz mam isanę z jedwabiem. 
Olejowanie trochę zaniedbałam, nie mam też żadnej maski.
No i zaczęłam znów pić skrzypokrzywę, chociaż dzisiaj będzie sama pokrzywa, bo skrzyp mi się skończył i chwilowo nie mam gdzie dokupić :D 

Pielęgnacja na wyjeździe też się sprawdziła, bo nadal nie mogę się dopatrzyć żadnej rozdwojonej końcówki (od stycznia!!). Mam nadzieję, że jeszcze długo nie będę musiała ich obcinać. 



12 komentarzy :

  1. Czy w zwykłym markecie typu Real czy Auchan mozna kupić te odżywki z isany?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To są produkty wyprodukowane specjalnie dla drogerii Rossmann wiec nie znajdziesz ich tam:)

      Usuń
    2. Właśnie ^^ To linia rossmana, tak samo jak babydream i alterra :)

      Usuń
  2. wyglądają niesamowicie zdrowo!;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne masz włosy, ja niestety musiałam obciąć :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie włoski wyglądają:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne włosy i piękny kolor *.* tylko zazdrościć ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie i naturalnie ;) Też ostatnio popijam skrzyp i pokrzywę plus parę innych ziółek, mam nadzieję, że szybko dadzą efekt!

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne masz włosy, widać że są zdrowe :) Również piję skrzyp i pokrzywę, nawet lubię jego smak ale czy daje efekt...hmmm sama nie wiem. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. wooow ale dlugie ;D pozazdroscic tylko !

    OdpowiedzUsuń

Witaj :)
Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz konstruktywny komentarz :)
Komentarze typu "fajny blog, wpadnij do mnie" będą usuwane.
Nie zostawiaj linku do Twojego bloga, jeśli nie jest to konieczne! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...