26 sierpnia 2012

Haul: Cienie MIYO i wyprawka szkolna z IKEI

Nareszcie udało mi się coś kupić! :D

Na pierwszy ogień dwa cienie MIYO kupione w drogerii Jasmin. Jeżeli chodzi o te cienie mam fazę typu "złap je wszystkie" i na pewno dokupię kolejne kolory jak tam znowu będę. Są mega tanie - kosztują 5-6zł, a jeden, który już mam jest boski, więc dokupuję kolejne. Mam nadzieję, że sprawdzą się równie dobrze :D



Przekłamało kolory - w rzeczywistości są cieplejsze, prawy to brąz, lewy fiolet. Jak wróci dobre światło zrobię post ze swatchami.


Z IKEI:

Świetny zeszyt A4 w linie, z sówkami, do kompletu zestaw trzech teczek - jedna w sówki jak zeszyt, druga pomarańczowa i trzecia zielona - gładkie.




Zestaw żelowych długopisów - mam świra na punkcie żelowych, kolorowych długopisów :D


Zestaw świetnych pocztówek, bardzo w moim klimacie.
Początkowo miały wylądować w pudełku razem z całą kolekcją, ale tak bardzo mi się podobają, że powieszę je na ścianie :)






I na koniec lampka do oświetlania klawiatury na usb, ciekawe czy będzie dobrze działać ^^






I to tyle! 
Jestem bardzo szczęśliwa, że kupiłam sobie te rzeczy :D 
Dawno nie było żadnego haulu, więc mam nadzieję, że się ucieszycie :)

Ogólnie polecam zajrzeć do IKEI, bardzo dużo fajnych rzeczy się pojawiło :)

Od jutra idę na tydzień do pracy za biurko, nie wiem jak będzie z notkami...

Buziaki!

26 komentarzy :

  1. Po ile te pocztówki? Wielkościowo tak jak normalne widokówki? Bardzo fajne, chetnie bym sobie zakupiła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że około 5-7 zł, ale nie jestem pewna. Tak, mają normalne wymiary :)

      Usuń
  2. Też byłam w Ikeii, ale w piątek. Widziałam te zeszyty- są śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne te zeszyty :) Cienie wyglądają bardzo ładnie, ale SWATCH chętnie zobaczę żeby się upewnić jak wyglądają na powiekach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda że w Rossmanie nie ma Miyo też kupiłabym parę kolorków:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można je kupić w internecie, wystarczy, że poszukasz dobrych swatchy, żeby wybrać kolory :)

      Usuń
  5. czekam na swatche, bo kolorki zachęcają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Taka lampka by mi się bardzo przydała ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. mam cienie z MIYO i je ubóstwiam i czaję się na kolejne odcienie, jednak nie mam żadnego z metalicznych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja póki co mam tylko metaliczne :D Jakoś nie umiem wybierać matów, ale zrobiłam już sobie całą listę odcieni do kupienia, na podstawie swatchy z internetu ^^ Teraz tylko wypłata niech przyjdzie :D

      Usuń
  8. Mam pytanie, za ile tą lampkę kupiłaś. Chciałam kupować na allegro, ale wydaje mi się, że w sklepie stacjonarnym będzie lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za całe 10 zł ^^ Pytanie tylko jak będzie działać, jeszcze jej nie sprawdzałam :)

      Usuń
  9. ja mam te pocztówki z ramkach, mam te same wzory co ty ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ech, znów mam ochotę wybrać się do Ikei :) Choć wyprawka szkolna jest mi zbędna, od zeszłego semestru przerzuciłam się na notowanie na netbooku. Ale zaopatrzyłam się w zestaw pisaków Hello Kitty w Biedronce - przydadzą się do molestowania kserówek :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten brąz jest super
    Fajne długopisy ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. pocztówki genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kupiłabym sobie tą lampkę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie mogę chodzić do IKEA bo zawsze wyjdę z czymś, czego nie planowałam;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zeszyt jest poprostu genialny!! Uwielbiam motywy z sówką ;) Chyba pobiegnę do IKEI ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja tez uwielbiam zelowe dlugopisy :) potrafia urozmaicic nudne lekcjie :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapomnialam dodac ze cienie sa przesliczne, oj zrobilas mi na nie ochote :P

      Usuń
  17. Mogłabyś napisać numerki tych cieni, albo zrobić post ze wszystkimi? Ja często kupuje cienie bo mi się podobają w pudełeczku, ale na oczach juz nie... Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://liliowyzakatek.blogspot.com/2012/08/miyo-happy-suzy-rockstar-robyn-lucky-mia.html

      http://liliowyzakatek.blogspot.com/2012/09/swatch-miyo-omg-eyeshadows-champagne.html

      :)

      Usuń

Witaj :)
Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz konstruktywny komentarz :)
Komentarze typu "fajny blog, wpadnij do mnie" będą usuwane.
Nie zostawiaj linku do Twojego bloga, jeśli nie jest to konieczne! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...