9 sierpnia 2012

Akcja regeneracja...

...bo zaraz nie będzie co zbierać!

Niektóre z Was pewnie widziały obrazek, który wrzuciłam ostatnio na fejsbuka:


Nie należę do osób, które sobie odmawiają przyjemności na wakacjach, a potem tego żałuję. 
W Bułgarii codziennie jadłam biały chleb, tłuste sery, frytki. Wieczorem piweczko, drineczki, znowu jakieś jedzenie - chipsy, naleśniki z czekoladą itp. Po każdym obiedzie miałam wydęty brzuch - wpadłam nawet na genialny pomysł, żeby zrobić sobie 'sesję z brzuszkiem' i zrobić furorę na fejsbuku, ale w końcu nie wypalił :P Waga po powrocie była bezlitosna. 

Ale waga i odżywianie to nie jedyny problem.

Rozwaliłam sobie cerę, a długie paznokcie miałam ostatnio chyba na sylwestra - tak się rozdwajają, że za każdym razem musiałam piłować je na zero. 

Nie chcę znowu przekroczyć 60 kg. Obiecałam to sobie już dawno temu.
I chcę znowu mieć ładne, długie paznokcie, gładką cerę i błyszczące włosy.

Paznokciami już się zajęłam - zrobiłam im wczoraj kąpiel w olejach i zaczęłam kurację odżywką eveline 8w1. Po każdych 4 dniach odżywkowania będę robić im olejową kąpiel. 

Zaczęłam też znów pić skrzypokrzywę.

Najgorzej jak zawsze będzie z dietą. Już mam zapowiedziane dwie imprezy, ale w końcu są wakacje. W każdym razie będę się starać jeść jak najlepiej - wtedy impreza raz w tygodniu nie będzie aż tak straszna :)

Do tego ćwiczenia - hula hop i siłownia. 

Wiem, że mówiłam tak już kilka razy, ale wtedy nie miałam motywacji. Teraz mam i to dużą. 

Założyłam też bloga, który ma być dziennikiem jedzeniowo-ćwiczeniowym i ogólnie blogiem osobistym. Blog na tumblr niestety nie spełnia tej funkcji ^^

Dlatego zainteresowane zapraszam na www.healthy-pleasure.blogspot.com

Oczywiście tego bloga nie zaniedbam, nie ma szans ;) 

Mam nadzieję, że nadal będziemy się nawzajem wspierać i że wytrwam ^^



13 komentarzy :

  1. Ja nadal Cię wspieram w walce o wymarzoną wagę :) Wakacje to też dla mnie ciężki okres, szczególnie że w ten weekend 3 dni pod rząd mam święta z %... Za to ćwiczę podwójnie :) Mam nadzieję, że waga mi znów ruszy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja sobie wybrałam już datę :D Od 15 sierpnia biorę się za siebie:) Będę Cię wspierać i mam nadzieję, że obie wytrwamy :D A ten obrazek wcześniej widziałam u Ciebie na Facebook'u i myślałam, że padnę ze śmiechu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam Cię za wytrwałość w pielęgnacji paznokci-ja nigdy nie potrafię wytrzymać nawet paru minut z unieruchomionymi dłońmi! :D Już niebawem będziesz w dużo lepszej formie niż przed wyjazdem! :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. powodzenia w utrzymaniu tej wymarzonej wagi!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również toczę walkę o długie paznokcie.. kompletnie zwariowały i okropnie się rozdwajają ;/
    A ja jakoś nie mogę się przyzwyczaić, że moje zazwyczaj długie pazurki są krótkie.
    Powodzenia i będę śledzić Twoją akcję regenerację :) Może podpatrzę coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Eweline nie jest dobrą odżywką do walki z rozdwajającymi się paznokciami. Ma taki skald, że paznokcie z nim walczą, przez co są ładniejsze, mocniejsze. Jednak po pewnym czasie się poddają i są dużo gorsze.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też sobie folguję, ale na szczęście mój metabolizm mnie wpiera :D Za to w Egipcie myślałam, że przytyłam, a w rzeczywistości spuchłam i po powrocie do PL od razu wróciłam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  8. ja za 23 dnia mam ślub i jak na złość akurat teraz mam największy apetyt :/ Chyba po prostu zaczyna mnie dopadać stres. A ja odkąd pamiętam zajadałam stresy

    OdpowiedzUsuń
  9. kochana odpusc sobie to wszytsko narazie . sa wakacjie wyszalej sie a od wrzesnia przejmuj sie takimi pierdolami ! ja wlasnie mam taki plan i tobie rowniez polecam :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też wróciłam z wakacji - z cerą znów zapryszczoną, włosami, które znów zaczęły wypadać...Akcja regeneracja jak nic mnie czeka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj ja tez mam wakacje, ale dalej udalo mi sie zrzucic 3 kg... chyba, zawaze sie za moment.
    chyba wrzuce sobie to foto, ktore wstawilas jako motywacje ;p

    OdpowiedzUsuń

Witaj :)
Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz konstruktywny komentarz :)
Komentarze typu "fajny blog, wpadnij do mnie" będą usuwane.
Nie zostawiaj linku do Twojego bloga, jeśli nie jest to konieczne! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...