16 stycznia 2016

Red Lipstick Monster - Tajniki Makijażu || Nika Czyta


Właśnie skończyłam lekturę jednego z moich gwiazdkowych prezentów - książkę Ewy Grzelakowskiej-Kostoglu, znanej jako Red Lipstick Monster, dotyczącą tajników makijażu. I powiem Wam, że w życiu nie miałam w ręku tak dobrego i ładnie wydanego poradnika. 


Przede wszystkim w książce znajdziemy przepiękne zdjęcia, robione na potrzeby tej książki. Na większości zdjęć jest sama Ewa. Strasznie brakowało mi tego w książce Anwen. Zdjęciami podparta jest każda wskazówka i każdy produkt. Naprawdę niesamowicie to ułatwia odbiór tego typu poradnika.


Kolejnym ukłonem w stronę czytelnika są kody QR linkujące do filmików Red Lipstick Monster. Nie trzeba szukać, kombinować, przy każdym temacie znajdziemy listę filmów odnoszących się do niego, z bezpośrednimi odnośnikami. Brawo za pomysł!


I chyba najważniejsze, czyli treść - uporządkowana, logiczna całość, napisana przystępnym językiem. Nic tu nie jest przypadkowe, a Ewa nie powiela utartych schematów, tylko sprzedaje czytelnikowi swoje patenty. Ja wiele z tej książki wyniosłam, a lektura była przyjemnością. 

Jeżeli chcecie kupić jeden podręcznik do makijażu - kupcie ten. Na pewno nie zaspokoi on potrzeb dziewczyn bardzo zaawansowanych w tej sztuce, ale do załapania podstaw lub skorygowania błędów ta książka jest idealna :)

Znacie ją? Czytaliście? A może macie do polecenia coś jeszcze ciekawszego? Czekam na komentarze :)



Podoba Ci się u mnie? Możesz polubić stronę bloga na facebooku, zaobserwować go na bloglovin, albo wejść na mój instagram! Zapraszam :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Witaj :)
Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz konstruktywny komentarz :)
Komentarze typu "fajny blog, wpadnij do mnie" będą usuwane.
Nie zostawiaj linku do Twojego bloga, jeśli nie jest to konieczne! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...