6 stycznia 2016

Cień w kredce od My Secret - Hit czy Kit?


 Cienie w kredce firmy My Secret przewaliły się ostatnio z wielkim hukiem przez blogosferę. No i co ja miałam biedna zrobić? Oczywiście poszłam i kupiłam...


Kredka kosztuje 9,99 w Drogeriach Natura. Wybrałam kolor Nude Warm - spodobała mi się jego szampańskość. Kredka jest raczej gruba, wygodnie się nią operuje. Nie jest wysuwana - musimy użyć temperówki, jeśli się nam stępi. 


Niestety, kredka się u mnie nie sprawdziła. Mam tłuste powieki i mało co się ich trzyma, a takie tańsze produkty to już w ogóle bardzo rzadko. Próbowałam używać jej solo, pod cienie itd - zawsze po chwili złazi. A szkoda, bo kolor bardzo mi się spodobał.






Obrócony Swatch - bo tak. 

Znacie te produkty? Sprawdziły się u Was?

Podoba Ci się u mnie? Możesz polubić stronę bloga na facebooku, zaobserwować go na bloglovin, albo wejść na mój instagram! Zapraszam :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Witaj :)
Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz konstruktywny komentarz :)
Komentarze typu "fajny blog, wpadnij do mnie" będą usuwane.
Nie zostawiaj linku do Twojego bloga, jeśli nie jest to konieczne! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...