24 stycznia 2016

Cranberry Ice Yankee Candle || Zapach tygodnia #13


Lubię opisywać takie zapachy jak ten. Dlaczego? Bo jest to bardzo proste. Zapach żurawiny. Producent obiecuje, że pachnie żurawiną. I pachnie jak żurawina. Koniec. Tutaj mogłabym zakończyć ;)

Ale pomęczę Was jeszcze trochę :P Pachnie żurawiną, ale słodką, bardziej jak żurawinowy cukierek. Jest jednak delikatny - po doświadczeniach z Mandarin Cranberry spodziewałam się petardy, a ten zapach nie przytłacza. Jest to raczej słodkie tło niż intensywna gwiazda. 

Myślę, że to niegłupi wosk na okres zimowy, ale sprawdzi się też w innych częściach roku. Jeśli się zdecydujecie - wpadajcie na goodies :)


Podoba Ci się u mnie? Możesz polubić stronę bloga na facebooku, zaobserwować go na bloglovin, albo wejść na mój instagram! Zapraszam :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Witaj :)
Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz konstruktywny komentarz :)
Komentarze typu "fajny blog, wpadnij do mnie" będą usuwane.
Nie zostawiaj linku do Twojego bloga, jeśli nie jest to konieczne! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...