5 października 2015

Co dalej z blogiem?

braveintothenight.tumblr.com


Wykorzystuję ostatni moment przed wyjściem na zajęcia, żeby się do Was szybko odezwać. Tak, znowu przez ponad miesiąc nie pojawił się żaden post. Nie miałam do tego weny. Wiele razy myślałam o tym, żeby porzucić tego bloga w cholerę, ewentualnie zacząć coś od nowa. Dlaczego?

Kiedy zaczynałam prowadzić Liliowy Zakątek byłam na etapie zachłyśnięcia światem urody i kosmetyków. Leciałam do drogerii po każdą nowość, kupowałam na tony nowe lakiery do paznokci, nakładałam na włosy wszystko, co wpadło mi w ręce. Ale przyszedł taki moment, kiedy mi się odechciało. Znalazłam swoich ulubieńców, wypracowałam swoje rytuały. Nie posiadam wiedzy kosmetologicznej pozwalającej mi na pisanie w tym temacie czegoś więcej. 

Dlatego chciałabym troszkę przesunąć tematykę tej strony od bieguna "uroda" w kierunku szeroko rozumianego lifestyle. Wcześniej takie posty zwyczajnie nie były odbierane tak szeroko jak posty urodowe. Ale w tym momencie to i tak nie ma znaczenia: przez moje nieobecności ruch na blogu i tak spadł do stanu z samych początków jego istnienia. Chcę pisać o książkach, o przepisach, o moich ulubionych miejscach. Czasem pokazać kosmetyk, fryzurę czy makijaż. Stawiać na więcej inspiracji, rzeczy, które mnie urzekły. Jeżeli ten blog ma dalej istnieć, chcę, aby był jak najbardziej "mój". 

Daję sobie i Zakątkowi jeszcze jedną szansę i bardzo Was proszę o wsparcie na tym etapie. Domyślam się, że część czytelników odejdzie wraz ze zmianą tematyki, ale mam nadzieję, że pojawią się też nowi :) Bardzo proszę o sugestie, komentarze, bo to jest właśnie to, co motywuje mnie do dalszego pisania i dzielenia się z Wami fajnymi rzeczami, które napotykam na swojej drodze :)

W najbliższym poście chciałabym Wam pokazać co robiliśmy przez przedłużony weekend we Wrocławiu :)

Buziaki!

Podoba Ci się u mnie? Możesz polubić stronę bloga na facebooku, zaobserwować go na bloglovin, albo wejść na mój instagram! Zapraszam :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Witaj :)
Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz konstruktywny komentarz :)
Komentarze typu "fajny blog, wpadnij do mnie" będą usuwane.
Nie zostawiaj linku do Twojego bloga, jeśli nie jest to konieczne! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...