12 października 2015

9 jesiennych kapeluszy || Jesienny niezbędnik Niki #2



Tak jak kiedyś moda zupełnie mnie nie interesowała, tak ostatnio coraz więcej trendów mi się podoba. W tym sezonie, niesamowicie przypadły mi do gustu jesienne kapelusze - filcowe i wełniane. Sama mam już swój i bardzo fajnie się go nosi - do tego jest dziewczęcy i elegancki. Jedyna wada kapeluszy - wiatr je strasznie zwiewa, więc trzeba uważać, żeby go nie stracić! A, i potrafią trochę ograniczyć widoczność ;)

Przejrzałam ofertę kilku sklepów i wybrałam te, które mi się najbardziej podobają:


H&M: 1 | 2 | 3

SheIn: 1 | 2 | 3


Stradivarius: 1 | 2 | 3


Ja sama mam ten szary z H&Mu. Jest wełniany, naprawdę porządny. Dorzucam jeszcze kilka zdjęć z dzisiejszego spaceru, żebyście mogły zobaczyć, jak wygląda w akcji :)



O, tu właśnie chciał uciekać skubany na wolność!



Lubicie takie akcesoria? A może preferujecie czapki?
Podoba Ci się u mnie? Możesz polubić stronę bloga na facebooku, zaobserwować go na bloglovin, albo wejść na mój instagram! Zapraszam :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Witaj :)
Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz konstruktywny komentarz :)
Komentarze typu "fajny blog, wpadnij do mnie" będą usuwane.
Nie zostawiaj linku do Twojego bloga, jeśli nie jest to konieczne! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...