26 czerwca 2015

Kwiaty we włosach - wianki :)

Cześć!
Dziś zaczęły się wakacje, mamy też sezon festiwalowy - to idealny moment, na noszenie wianków. Dla mnie są one mega dziewczęce, urocze i świetnie podkreślają słowiańską urodę. Niestety niewiele jest okazji, żeby się w takim pokazać, więc koniecznie korzystajcie! 

Zacznijmy od moich pomysłów na fryzury z wiankiem:

1. Do rozpuszczonych włosów



Najprościej, ale bardzo ładnie. Ja swoje włosy pokręciłam, żeby ładniej się układały w tej fryzurze. Kilka pasm można zawinąć wokół opaski, żeby ją zakryć, ale wtedy odsłaniamy uszy, więc co kto lubi. 
A niżej wersja dla mniej odważnych - proste upięcie z jednym kwiatkiem:



2. Z warkoczykami


(tu wyglądam jak zombie, bo musiałam trochę odżółcić to zdjęcie :P)

Ta fryzura jest bardzo stabilna. Zawijamy kilka pasem wokół opaski, a resztę zaplatamy w warkoczyki. Et voila!

3. Nie mam zielonego pojęcia jak to nazwać.



Taką fryzurę mam w zdjęciu profilowym bloga. Jest to dokładnie to samo, co metoda robienia loków na opaskę. Owijamy wszystkie pasma wokół gumki, tył asekurujemy wsuwkami.

4. Wokół koczka


(sweet focia w lustrze :P)

Robimy ulubiony koczek i owijamy kwiatki wokół niego. To chyba najbardziej stonowana wersja fryzur z wiankami. 

Gdzie kupić wianki? Mój jest z HMu i tam jest chyba największy wybór. Niestety nie są one najtańsze (taki z dużymi kwiatami potrafi kosztować pod 50 zł), więc można pokombinować z zakupem sztucznych kwiatów i zrobieniem takich opasek samemu. Tutoriali na youtubie jest mnóstwo, ale też nie wydaje mi się to jakąś wielką filozfią - wystarczy pistolet na klej na gorąco i lecimy ;)

Jak Wam się podobają takie ozdoby? 

Podoba Ci się u mnie? Możesz polubić stronę bloga na facebooku, zaobserwować go na bloglovin, albo wejść na mój instagram! Zapraszam :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Witaj :)
Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz konstruktywny komentarz :)
Komentarze typu "fajny blog, wpadnij do mnie" będą usuwane.
Nie zostawiaj linku do Twojego bloga, jeśli nie jest to konieczne! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...