28 czerwca 2015

Tęczowe Ombre

Miałam ochotę na lekki, wakacyjny manicure. Padło na tęczowe ombre/gradient. Standardowo: na zdjęciach w makro widać niedociągnięcia, których ja gołym okiem nie dostrzegam :D Takze wybaczcie :)







Na białej bazie (lakier essence, bardzo spoko) gąbką nakładałam lakier sally hansen coral reef, niebieski golden rose z serii rich colour i żółty miss sporty. Świetnie sprawdziła się do tego gąbka do zmywania, pocięta na mniejsze kawałki. polecam :P 

Założyłam wczoraj porfil na nailpolis. Mój nick to pannanika ;)


Podoba Ci się u mnie? Możesz polubić stronę bloga na facebooku, zaobserwować go na bloglovin, albo wejść na mój instagram! Zapraszam :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Witaj :)
Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz konstruktywny komentarz :)
Komentarze typu "fajny blog, wpadnij do mnie" będą usuwane.
Nie zostawiaj linku do Twojego bloga, jeśli nie jest to konieczne! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...