19 czerwca 2015

Zapachy Prowansji - żele le petit Marseillais || Ambasadorka LPM

Pamiętacie post o konferencji Le Petit Marseillais, na której byłam w marcu? Chwilę później okazało się, że zostałam zakwalifikowana do ich programu ambasadorskiego ;) Dzisiaj chciałabym Wam opowiedzieć o dwóch żelach, które dostałam.


Jak pamiętacie (lub nie :P) konferencja/warsztaty dotyczyła żelu z werbeną i cytryną. A co było w paczce ambasadorskiej?



Pięknie zapakowana paczka została przygotowana tak, aby zafundować nam trochę zabawy. Dołączono przepaskę na oczy, a etykietki były zakryte. Z przepaską miałyśmy wąchać żele i rozpoznawać ich zapach :)


Pierwszy rozpoznałam od razu, bo była to właśnie werbena i cytryna, którą już znałam ;) Trochę szkoda, że zdublował mi się żel, ale moja siostra się bardzo ucieszyła ;) Z drugim miałam większy problem. Wyczuwałam wyraźnego grejpfruta, ale nie wiedziałam, co tam jest poza tym. Okazało się, że to po prostu pomarańcza :)



Żele różnią się wielkością opakowania, ale również funkcją. Większy - pomarańczowo-grejpfrutowy służy nie tylko do mycia się pod prysznicem, ale także do kąpieli. 

Jak jest z zapachami? Werbenowy jest świeższy, bardziej ziołowy. Pomarańcza i grejpfrut pachnie zdecydowanie słodziej. Oba zapachy są ładne, naturalne, nie walą sztucznie. Bardzo mi się to podoba.

Oba się doskonale pienią - bardzo to lubię w płynach do kąpieli. Nie ma problemów z ich spłukaniem. 

Nie jestem w stanie Wam wiele powiedzieć na temat wysuszania, bo mam w domu tak twardą wodę, że po każdej kąpieli jestem sucha jak wiór :/ Ale na pewno nie potęgują tego uczucia :D

W krótkich żołnierskich słowach: jestem zachwycona. Na pewno będę wracać do żeli tej marki.

W tym miesiącu w wielu drogeriach są promocje na te żele:

- W sieci sklepów Dayli, SuperPharm oraz Drogeriach Natura i Hebe wszystkie mleczka do ciała Le Petit Marseillais 400 ml.
- W sieciach Leclerc żele pod prysznic 400ml.
- W hipermarketach i supermarketach Carrefour mleczko do ciała 250 ml.
- W sieci sklepów Selgros żele pod prysznic 250 ml, w tym także naszą nowość – żel pod prysznic Le Petit Marseillais Werbena i Cytryna.
- W sklepach SuperPharm żele pod prysznic 250 ml za połowę ceny! Trwa tam także plebiscyt żeli pod prysznic 400 ml i promocja w której do każdego żelu tej pojemności otrzymasz mleczko do ciała 250 ml 50% taniej

A Wy je znacie? Używacie?



Podoba Ci się u mnie? Możesz polubić stronę bloga na facebooku, zaobserwować go na bloglovin, albo wejść na mój instagram! Zapraszam :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Witaj :)
Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz konstruktywny komentarz :)
Komentarze typu "fajny blog, wpadnij do mnie" będą usuwane.
Nie zostawiaj linku do Twojego bloga, jeśli nie jest to konieczne! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...