12 kwietnia 2016

Baza peel off na skórki? TEST

Cześć!

Chyba każda z dziewczyn bawiąca się w zdobienia typu ombre czy stempelki spotkała się z problemem upaćkanych skórek. Jakiś czas temu na rynku pojawiły się takie gumy, które po zaschnięciu można ze skórek zdjąć razem z tym, co się nam na nie wypaćkało. Na początku te produkty były dosyć drogie, teraz na aliexpres można je kupić i za 1$. Ja jednak wyczytałam, że można ten produkt zastąpić klejem wikol albo bazą peel off. Test z wikolem jakiś czas temu zakończył się u mnie fiaskiem. Postanowiłam jednak jeszcze sprawdzić czy może baza peel off - która jako baza jest dla mnie nie do przeżycia - sprawdzi się na skórkach. 


No to co. Po pomalowaniu paznokci odżywką potraktowałam skórki bazą peel off z essence. Nauczona doświadczeniami z wikolem starałam się nakładać grubą warstwę, niestety ciężko jest to zrobić precyzyjnie i sporo spłynęło mi na płytkę. Starałam się to jakoś ratować małym pędzelkiem, ale było ciężko. 


Po zrobieniu ombre (którego jakości proszę nie oceniać, popełniłam kilka błędów w procesie produkcji :D ) przyszła pora na zrywanie. Tak jak się spodziewałam, tam gdzie nałożyłam bazę grubo, zeszła całkiem ładnie. Gorzej było tam, gdzie bazy było mało i tam, gdzie wlała się ona między skórę a paznokieć.
  

Z wydłubywaniem produktu z zakamarkiem było dużo roboty. Jednak szalę goryczy przechyliła sytuacja na małym palcu:



Także tak. Całe mani poszło do zmycia, przy okazji domyłam resztki bazy zmywaczem...

Co sądzę o takim sposobie zabezpieczania skórek? Więcej zachodu niż pożytku. Chyba wolę jednak tradycyjnie wacik + zmywacz, bo to nie jest na moją cierpliwość. Jestem bardzo ciekawa czy któraś z Was miała okazje testować produkty do tego celu przeznaczone i czy współpraca z nimi jest przyjemniejsza... Piszcie!

P.S. Ostatnio jest mnie dużo na snapie! Jeśli korzystacie, to zapraszam: @pannanika




Podoba Ci się u mnie? Możesz polubić stronę bloga na facebooku, zaobserwować go na bloglovin, albo wejść na mój instagram! Zapraszam :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Witaj :)
Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz konstruktywny komentarz :)
Komentarze typu "fajny blog, wpadnij do mnie" będą usuwane.
Nie zostawiaj linku do Twojego bloga, jeśli nie jest to konieczne! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...