11 marca 2015

Piosenki, które dają mi kopa

Chyba każdy ma takie ulubione piosenki, dzięki którym od razu poprawia mu się humor, kręgosłup się prostuje, kroki stają się równiejsze i ogólnie jest mu lepiej. Muzyka ma niesamowitą moc. Na pewno o tym wiecie ;) Więc jakie piosenki dają mi kopa?

weheartit.com



"All of his questions, such a mournful sound
Tonight I'm gonna bury that horse in the ground
Cause I like to keep my issues drawn
It's always darkest before the dawn
(...)
And it's hard to dance with a devil on your back
So shake him off!"


"oddech weź, 
już najgorsze jest za Tobą
w końcu gdzieś, 
będzie lepiej, daję słowo 
nie bój się, 
uwierz w siebie, masz już wszystko 
poczuj więc, 
że przed Tobą cała przyszłość 

przecież wiesz 

że cisza i wiatr
słońce i radość
deszcz na Twych skroniach
cóż więcej mógłbyś chcieć"


"Wokół mnie tylu ludzi - chciałbym widzieć lepszy świat
chciałbym zabrać ich do góry, powiedz
jak wiele mogę im dać?"


"Don't tell me not to fly--
I've simply got to.
If someone takes a spill,
It's me and not you.
Who told you you're allowed
To rain on my parade?"

(Tak, wolę tę wersję od oryginału ;) )


"Why should we care for what they’re selling us anyway?
We’re so younger than you know, whoa
You don’t have to be there, babe
You don’t have to be scared, babe
You don’t need a plan of what you wanna do
Won’t you listen to the man that’s loving you"


A jakie piosenki dają Wam kopa?



Podoba Ci się u mnie? Możesz polubić stronę bloga na facebooku, zaobserwować go na bloglovin, albo wejść na mój instagram! Zapraszam :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Witaj :)
Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz konstruktywny komentarz :)
Komentarze typu "fajny blog, wpadnij do mnie" będą usuwane.
Nie zostawiaj linku do Twojego bloga, jeśli nie jest to konieczne! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...