7 marca 2015

Paznokcie jak sukienka i płytka z BPS



Jakiego koloru jest ten lakier? Dobra, powiem Wam od razu. Jest fioletowy, jak milka. Na podglądzie aparatu wyglądał na kompletny granat, a teraz na monitorze wygląda jak coś pomiędzy. Skubany. Ciężkie życie blogerki. Chcesz pokazać kolor, a tu dupa. Nie da się. I wierz takiej na słowo!


Wzorek wykonałam płytką z Born Pretty Store (nie wiedzę jej już w sklepie, ale wszystkie płytki są do kupienia tutaj). Nie jestem z niej jakoś super zadowolona. To drugi wzór z tej płytki, który testuje i nie podoba mi się to jak te wzorki się odbijają. Szkoda, bo poprzednia płytka, którą mam od nich, jest pod tym względem super. 



Z kolei ten lakier wyszedł na paznokciach mniej rozbielony. Jest to jeden z moich ulubionych kolorów na wiosnę/lato - miss sporty 452.


Jak Wam się podoba takie połączenie kolorystyczne? 

Jeżeli chciałybyście kupić coś z BPS, to z kodem ERG10 dostaniecie 10% zniżki :)

Podoba Ci się u mnie? Możesz polubić stronę bloga na facebooku, zaobserwować go na bloglovin, albo wejść na mój instagram! Zapraszam :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Witaj :)
Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz konstruktywny komentarz :)
Komentarze typu "fajny blog, wpadnij do mnie" będą usuwane.
Nie zostawiaj linku do Twojego bloga, jeśli nie jest to konieczne! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...