1 lutego 2012

Projekt luty - pierwszy dzień!


No to zaczęłam. 

Dzisiejsze wymiary:
Waga: 56,8 
Biust: 86
Talia: 67
Brzuch: 80
Biodra: 95
Uda: 51/51,5
Biceps luźny: 26/27
napięty: 26,5/28
Proc. tkanki tłuszczowej: 23,3

Ćwiczenia wszystkie zrobione, choć z 30ds było ciężko :) Ale dałam radę! 
Została mi dzisiaj do wypicia skrzypokrzywa i zabiegi pielęgnacyjne :)

Niestety z jedzeniem nie było idealnie - byłam z mamą w kinie i musiałam zjeść nachosy. Chodzę do kina rzadko i nie wyobrażam sobie wyjścia bez nachosów :P Ale od jutra będzie lepiej, obiecuję!! 

Aha - żeby nie było pytań typu "po co ty się odchudzasz?? Przecież masz wszystko w normie." Tak, mam, ale  nie czuję się dobrze. Nie chodzi mi już o jakąś dużą utratę wagi, ale o zrzucenie kilku proc. tłuszczu i wysmuklenie sylwetki. Oprócz tego chcę wyrobić sobie zdrowe nawyki żywieniowe, odżywiać włosy i cerę. Na pewno sobie nie zaszkodzę, a mogę wiele poprawić :) 

Jak u Was? Dajecie radę? :)

3 komentarze :

  1. życzę powodzenia :)

    ja się zastanawiam nad szamponetką :) na fabę zdecyduję się chyba jak będę miała siwe ;D
    a to właściwie nie są fale, one tak się kręcą niesfornie... denerwuje mnię to bo nie mogę chodzić w rozpuszczonych bo robi mi się takie póół kręcone afro....

    OdpowiedzUsuń
  2. ile masz wzrostu jeśli można wiedzieć ? :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj :)
Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz konstruktywny komentarz :)
Komentarze typu "fajny blog, wpadnij do mnie" będą usuwane.
Nie zostawiaj linku do Twojego bloga, jeśli nie jest to konieczne! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...