21 lipca 2016

Konkurs z okazji nowego designu ;) || Bath&Body Works, Yankee Candle, Le petit Marseillais, Sally Hansen, Wibo

Cześć!
Jeśli tu jesteście, to na pewno zauważyliście, że na blogu zagościł w końcu nowy design. Mój ukochany mężczyzna zrobił mi  przepiękną identyfikację wizualną, ja trochę pogrzebałam w gadżetach i nareszcie mogę się pochwalić wyglądem bloga, jaki mnie satysfakcjonuje :) Z tej okazji zorganizowałam dla Was - wreszcie - konkurs! 




Wśród nagród znajdziecie:
·        Świeczkę Yankee Candle Pink Grapefruit
·        Kultowe żele antybakteryjne Bath&Body Works w trzech zapachach
·        Rozchwytywaną paletkę Wibo do konturowania
·        Produkty do pielęgnacji Le Petit Marseillais
·        Lakier Sally Hansen
·        Rozświetlacz pod oczy Wibo

Wszystkie te produkty, poza paletką Wibo, znam, lubię i używam, dlatego mogę je Wam całym sercem polecić. Nagrodę kompletowałam od jakiegoś czasu, nie wiedząc, kiedy uda się zrobić konkurs, stąd też żele są jeszcze w starej wersji – jednak nie martwcie się, wszystko jest nowe, nieużywane i z długim terminem ważności :)

Co musicie zrobić, by wygrać?
Konkurs przeprowadzam przede wszystkim po to, żeby podziękować Wam za te lata współpracy – zwłaszcza tym, które czytają mnie od początku, aż do tej pory – jesteście wielcy! Jednak drugim powodem jest to, aby bloga trochę rozruszać i rozpromować.

Warunki konieczne to:
·        Bycie publicznym obserwatorem bloga i/lub polubienie strony bloga na Facebooku
·        Odpowiedź na pytanie: Jaki jest Twój urodowy must have na lato i dlaczego?

Nie mogę od Was wymagać udostępniania informacji o konkursie, ale będę za to mega wdzięczna! Jeśli Wam się u mnie podoba, lubicie czytać mój blog i chcecie, żeby się dalej rozwijał, to proszę, przekażcie informacje o konkursie dalej, na przykład przez udostępnienie posta na Facebooku :)

Wzór zgłoszenia:

Obserwuję bloga jako:
Lubię bloga na fb jako (imię i inicjał nazwiska):
Informację o konkursie udostępniłam przez (nieobowiązkowe):
Mój urodowy must have na lato to:
Akceptuję regulamin: tak/nie
Email:

Odpowiedź według wzoru zostawiajcie w komentarzach. Po zebraniu zgłoszeń komisyjne z moim mężczyzną wybierzemy najciekawszą odpowiedź. Od razu zaznaczam, że nie trawię rymowanek, więc nawet nie próbujcie xD Zachęcam też do „upvote’owania” komentarzy innych osób, jeśli Wam się spodobają – nie będzie to miało bezpośredniego wpływu na wynik, ale może nam pomóc w decyzji :)

Na zgłoszenia czekam od 21.07 do 20.08.2016

REGULAMIN
1.     Organizatorem konkursu jest autorka bloga www.liliowyzakatek.blogspot.com
2.     Dla zwycięzcy przewidziana jest nagroda rzeczowa o wartości 135 zł. Nagroda została sfinansowana przez organizatora i nie podlega wymianie na ekwiwalent pieniężny.
3.     Koszt przesyłki nagrody na terenie Polski pokrywa organizator
4.     Osoby niepełnoletnie muszą mieć zgodę rodziców, aby wziąć udział w konkursie
5.     Zbieranie zgłoszeń trwa od 21.07 do 20.08.2016. Wyniki zostaną ogłoszone w ciągu dwóch tygodni od zamknięcia zbierania zgłoszeń.
6.     Konkurs polega na napisaniu o tym, co jest dla uczestnika niezbędnym produktem urodowym na lato i dlaczego. Najciekawsza odpowiedź zostanie wybrana przez organizatorkę, jej chłopaka i w przypadku trudnej decyzji –kota.
7.     Organizator zastrzega sobie prawo do przedłużenia czasu trwania konkursu w przypadku zbyt małej liczby zgłoszeń.
8.     Uczestnik zobowiązany jest do obserwowania bloga organizatorki przez Google Friend Connect i/lub profil na Facebooku
9.     Biorąc udział w konkursie uczestnik zgadza się na przetwarzanie jego danych osobowych w celach organizacyjnych konkursu.
10.  Wyniki konkursu zostaną ogłoszone na blogu organizatora. Zwycięzca zostanie poinformowany drogą mailową. Jeżeli osoba nie odpowie w ciągu 14 dni, wybrany zostanie kolejny zwycięzca, na którego przejdzie nagroda.
11. Uczestnictwo w konkursie wiąże się z koniecznością akceptacji powyższego regulaminu.

Mam nadzieję, że nagroda się podoba i będziecie chętnie brać udział w konkursie – nie zniechęcajcie się tym, że trzeba coś napisać – piszcie co Wam przyjdzie do głowy ;)
No i jeśli się podoba, to zachęcam do udostępniania informacji o konkursie :)

Czekam na Wasze zgłoszenia! Powodzenia!!



 Podoba Ci się u mnie? Możesz polubić stronę bloga na facebooku, zaobserwować go na bloglovin, albo wejść na mój instagram! Zapraszam :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Witaj :)
Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz konstruktywny komentarz :)
Komentarze typu "fajny blog, wpadnij do mnie" będą usuwane.
Nie zostawiaj linku do Twojego bloga, jeśli nie jest to konieczne! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...