18 lipca 2016

100% Craft iiiii w sumie tyle :D || Tydzień z Niką #5

W tym tygodniu relacja będzie tylko z jednego, sobotniego wydarzenia, bo poza tym nie działo się NIC. Pracowałam :P Teraz, tak jak pisałam na fejsie, mam prawie trzy tygodnie wolnego (pracuję na zastępstwo za urlopowiczów i akurat nie jestem potrzebna) i będę się zajmować chillowaniem, serialami, książkami i organizowaniem panieńskiego mojej siostry ;)

O właśnie! Przyjmę wszelkie pro-tipy apropos panieńskiego. W życiu nie byłam, tym bardziej nie organizowałam :D

Tym jedynym wydarzeniem, które było ciekawe był festiwal piwa 100% Craft w Browarze Artezan w Błoniu. Był to fajny, kameralny festiwal - raptem 6 browarów w tym gospodarze. Atmosfera była mega, zwłaszcza dopóki się nie rozpadało i można było piknikować na kocyku :)







Naprawdę było tam fajnie, piknikowo i rodzinnie - pozdrawiam rocznego Filipka, który podchodził ze mną "pogadać" :D Zupełnie bez zadęcia i spiny ;)



Super było też zwiedzanie browaru - naprawdę, zwiedzanie rzemieślniczych browarów to zupełnie co innego niż zwiedzanie browaru w Żywcu -.- Tutaj powiedziano nam wszystko o każdym etapie produkcji. W koncerniaku bawiono wizualizacjami i multimedialnością, a o produkcji piwa nie mówili nic.


No i ponieważ w moim podsumowaniu tygodnia nie może zabraknąć dobrego jedzonka, to przedstawiam Wam pizzę z Pizza Truck - jedynego (chyba) foodtrucka, który ma wbudowany piec opalany drewnem. BYŁA PYSZNA. Jedliśmy też kanapki w Chyżym Wole - jak zawsze bezbłędne, znikły zbyt szybko, żeby je sfotografować :D


No i niestety tylko tyle mogę Wam dzisiaj przedstawić. Nie udało mi się jeszcze wyrobić sobie nawyku fotografowania każdej chwili - może to i dobrze? ;)

Ponieważ teraz mam więcej czasu na blogowanie, to koniecznie piszcie, o czym chcecie poczytać. Buziaki!




Podoba Ci się u mnie? Możesz polubić stronę bloga na facebooku, zaobserwować go na bloglovin, albo wejść na mój instagram! Zapraszam :)

1 komentarz :

Witaj :)
Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz konstruktywny komentarz :)
Komentarze typu "fajny blog, wpadnij do mnie" będą usuwane.
Nie zostawiaj linku do Twojego bloga, jeśli nie jest to konieczne! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...